(het is een digitale conceptversie, vandaar het copyright-ding vaag er in

Is dat belangrijk dan?Gijs83 schreef:Ik mis de naam van de dominee op de kaart.
Dat is toch niet zo belangrijk...misschien word het wel een andere ds, dan gepland......Gijs83 schreef:Ik mis de naam van de dominee op de kaart.
Helaas ik ook en vind dit persoonlijk wel heel belangrijk!!!Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Ik mis in ieder geval 2 letters.
Ongelooflijk, weleens van 1 Cor.13 gehoord?Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Juist in liefde mogen we elkaar op dingen wijzen die misschienTerri schreef:Ongelooflijk, weleens van 1 Cor.13 gehoord?Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Toch ademt deze kaart heel duidelijk uit dat Marnix de twee letters wel denkt. Daar gaat het toch om.Oude-Waarheid schreef:Helaas ik ook en vind dit persoonlijk wel heel belangrijk!!!Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
Precies. Bovendien lees ik, dat het nog maar een concept is; ze kunnen het nog aanpassen.Oude-Waarheid schreef:Juist in liefde mogen we elkaar op dingen wijzen die misschienTerri schreef:Ongelooflijk, weleens van 1 Cor.13 gehoord?Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?
vergeten waren!!!!
Ik weet niet precies, waar je op doelt, maar mij ontgaat dat. Laat stil staan dat er sprake is van "heel duidelijk".Zosinus schreef:Toch ademt deze kaart heel duidelijk uit dat Marnix de twee letters wel denkt. Daar gaat het toch om.Oude-Waarheid schreef:Helaas ik ook en vind dit persoonlijk wel heel belangrijk!!!Tiberius schreef:Moeten er alleen maar belangrijke zaken op een trouwkaart?