Vertrek henriët.
Vertrek henriët.
Henriët wil vertrekken. JvdG eist daarbij een ondersteuning van minstens 100 RF'ers.
Hierbij een polletje.
Hierbij een polletje.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Re: Vertrek henriët.
zoals ik al aangaf: mijn stem staat er.
Lieve Jet, je blijft gewoon hoor.
Lieve Jet, je blijft gewoon hoor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Waarom wil ze weg? -DIA- ook al, wat moet dat toch. We vliegen elkaar toch wat teveel in de haren hier denk ik. 

Zeker!Gijs83 schreef:Waarom wil ze weg? -DIA- ook al, wat moet dat toch. We vliegen elkaar toch wat teveel in de haren hier denk ik.
Maarre... met dit tempo aan steunbetuigingen mag ze helemaal niet weg...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Daar komt nog bij dat ik een fout heb gemaakt.Luther schreef:Zeker!Gijs83 schreef:Waarom wil ze weg? -DIA- ook al, wat moet dat toch. We vliegen elkaar toch wat teveel in de haren hier denk ik.
Maarre... met dit tempo aan steunbetuigingen mag ze helemaal niet weg...
Een dergelijk verzoek heeft 1000 steunbetuigingen nodig.
Sorry voor die niet geplaatste extra nul.
Ik ben toch benieuwd naar die 3 recalcitrante RF'ers...
:)

Tja, ik was het vanavond niet meer van plan..., maar hier MOET ik toch even op reageren hoor! Begin ik net een beetje te wennen aan RF, en aan bepaalde "digivrienden" willen er mensen vertrekken...
Ik zou bijna denken...............
Ik zou bijna denken...............
Een daarvan ben ik.Luther schreef:Ik ben toch benieuwd naar die 3 recalcitrante RF'ers...:)
- Ze heeft meer tijd voor de kinderen
- Meer tijd voor Jean
- Meer tijd voor het huishouden
etc etc, genoeg redenen om iemand niet te verplichten te blijven maar juist aan te moedigen om te vertrekken.

(me weer laten verleiden tot een posting in een leutertopic ... )

Laten we elkaar vrij laten in keuzes. Ook wat betreft forum deelname. Niemand hoeft iemand te verplichten om te blijven of te gaan. Kom nou
En: mensen die het hardste roepen dat ze gaan of willen gaan, zijn het snelste weer terug.
En dan denk ik stiekem... wil je aandacht?
@ Jet: doen wat je niet laten kan.

En: mensen die het hardste roepen dat ze gaan of willen gaan, zijn het snelste weer terug.
En dan denk ik stiekem... wil je aandacht?

@ Jet: doen wat je niet laten kan.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wilhelm schreef:
Een daarvan ben ik.
- Ze heeft meer tijd voor de kinderen
- Meer tijd voor Jean
- Meer tijd voor het huishouden
etc etc, genoeg redenen om iemand niet te verplichten te blijven maar juist aan te moedigen om te vertrekken.

- Bert Mulder
- Contacteer:
Kan haar beslissing heel best begrijpen...
Moeder Hen, het ga je goed, wat je beslissing ook is.
Het zal onze vriendschap niet beinvloeden...
Ga met God!
Moeder Hen, het ga je goed, wat je beslissing ook is.
Het zal onze vriendschap niet beinvloeden...
Ga met God!
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dan gaat de ontmoeting op 26 maart ook niet door zeker? En dan te bedenken dat er zo'n soesa over geweest is...... 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Blijf je net zo lang weg als Luther 

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Blijf je net zo lang weg als Luther

Luther schreef:Henriët wil vertrekken. JvdG eist daarbij een ondersteuning van minstens 100 RF'ers.
Hierbij een polletje.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....