Waar denk je op dit moment aan? [2]
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Hier het vervolg van voorgaande denkmomenten.
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
nog steeds aan de toespraak van Fluitje vanochtend. Ontroerend en mooi.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Dat mod Jean opeens aan het werk geslagen is...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Ook de beste wensen voor 2010...Bert Mulder schreef:Dat mod Jean opeens aan het werk geslagen is...

- Bert Mulder
- Contacteer:
Insgelijks...Jean le Fontain schreef:Ook de beste wensen voor 2010...Bert Mulder schreef:Dat mod Jean opeens aan het werk geslagen is...
Dat je de zegen des Heeren in dit jaar ontvangen mag.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
daar dacht ik zonet ook al aanBert Mulder schreef:Dat mod Jean opeens aan het werk geslagen is...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Aan school... en stage.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan het ongeluk in Scherpenzeel. http://www.refdag.nl/artikel/1455648/Dr ... nzeel.html
Zouden het bekenden van me zijn??
Ik hoorde het ook op de radio, vreselijk...helma schreef:aan het ongeluk in Scherpenzeel. http://www.refdag.nl/artikel/1455648/Dr ... nzeel.html
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Het zijn 3 jonge mensen.
Zo aangrijpend!
Zo aangrijpend!
Ik hoorde het vanmiddag en mijn vrouw en kinderen reden daar ook, ik was blij en dankbaar dat ze aan het eind van de middag het huis weer binnen stapten.helma schreef:aan het ongeluk in Scherpenzeel. http://www.refdag.nl/artikel/1455648/Dr ... nzeel.html
Zit ik ook steeds te denken, maar we hebben tot nu toe nog geen bericht gehad.helma schreef:aan het ongeluk in Scherpenzeel. http://www.refdag.nl/artikel/1455648/Dr ... nzeel.html
Wat ontzettend erg zeg. Ook juist weer nu het jonge mensen betreft.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
er zijn in elk geval leerlingen van het Hoornbeeckcollege bij betrokkken
het gezin waar de twee jongens uitkomen ken ik wel
het gezin waar de twee jongens uitkomen ken ik wel
Aan Wilhelm, die net als 80.000 andere mensen in zijn woonomgeving zonder stroom zit op dit moment. Brrrrr....
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
hih, en ik zat aan bjd te denken hoe die zit te bibberen in de kou, zo zonder stroom..Luther schreef:Aan Wilhelm, die net als 80.000 andere mensen in zijn woonomgeving zonder stroom zit op dit moment. Brrrrr....
kunnen ze niet eens op rf

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....