zitten aparte vragen/antwoorden tussen
Waar tussen?helma schreef:![]()
zitten aparte vragen/antwoorden tussen
sommige mensen die op dat bericht gereageerd hebben weten er toch wel wat van af....Jongere schreef:Dit is het enige wat ik kan vinden: http://goedgelovig.wordpress.com/2009/1 ... ut-factor/
Precies. Flutonderzoekje. Lijkt me meer een ludieke reclamecampagne dan een serieus te nemen onderzoek.MarthaMartha schreef:mmm... over een uur krijg ik de uitslag....
maar een onderzoek van maar 8 vragen geloof ik niet in goede uitslagen.
zeker neit als je tussen de antwoorden moet zoeken naar het beste, terwijl je het nergens écht mee eens bent.
ze doen voorkomen of het een geweldig onderzoek is..... wereldwijd enzo....
Juist, is dus van ProLife verzekeringen.Mister schreef:Precies. Flutonderzoekje. Lijkt me meer een ludieke reclamecampagne dan een serieus te nemen onderzoek.MarthaMartha schreef:mmm... over een uur krijg ik de uitslag....
zeker neit als je tussen de antwoorden moet zoeken naar het beste, terwijl je het nergens écht mee eens bent.
bizar ... ik ook, maar ik heb geen 10 bijbels in huis (alhoewel....), lees te weinig in de bijbel, en drie keer per week naar de kerk gebeurd ook meer niet dan wel.... dus waarom ik dat stempel krijg.....Mister schreef:Juist, is dus van ProLife verzekeringen.Mister schreef:Precies. Flutonderzoekje. Lijkt me meer een ludieke reclamecampagne dan een serieus te nemen onderzoek.MarthaMartha schreef:mmm... over een uur krijg ik de uitslag....
Ik ben een conservatief christen, is de conclusie.
Inderdaad!henriët schreef:wat een dikke nep onzin,
hier wìl ik niet eens aan meedoen..
Hoe weet je nu dat het onzin is als je geeneens meedoet. Ik vind het wel leuk in elkaar zitten! Vooral die uitslag, echt lachen. Ik ben een conservatieve christen, volgens die mooie vrouw!Luther schreef:Inderdaad!henriët schreef:wat een dikke nep onzin,
Het is een grote onzin dat hier geld aan verspild wordt, gewoon schandalig!Ander schreef:Hoe weet je nu dat het onzin is als je geeneens meedoet. Ik vind het wel leuk in elkaar zitten! Vooral die uitslag, echt lachen. Ik ben een conservatieve christen, volgens die mooie vrouw!Luther schreef:Inderdaad!henriët schreef:wat een dikke nep onzin,