Tekst
- Oude-Waarheid
Tekst
Als op het formum een lang bericht staat en ik wil daar wat onder schrijven zie ik mijn
tektst die ik aan het schrijven ben niet meer. (gaat steeds naar onder)
Dus ik zie dan niet wat ik schrijf.
Hebben anderen daar soms ook last van?
En is daar soms een foefje op? graag hoor de dat dan!!!
Re: Tekst
Ja, daar is een foefje voor. Ik heb het ook gehad. Dan moet je de compabiliteitsweergave inschakelen. Zie een icoontje voor naast de adresregel van internet (als je Windows Explorer gebruikt)Oude-Waarheid schreef:Als op het formum een lang bericht staat en ik wil daar wat onder schrijven zie ik mijn
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Oude-Waarheid
Zie het icoontje staan ja (eerste van de drie) ga het de volgende keer proberen.Luther schreef:Ja, daar is een foefje voor. Ik heb het ook gehad. Dan moet je de compabiliteitsweergave inschakelen. Zie een icoontje voor naast de adresregel van internet (als je Windows Explorer gebruikt)Oude-Waarheid schreef:Als op het formum een lang bericht staat en ik wil daar wat onder schrijven zie ik mijn
Bedankt voor de tip.
Groetjes Dirk
Die tip leidde mij ook naar de oplossing.Oude-Waarheid schreef:Zie het icoontje staan ja (eerste van de drie) ga het de volgende keer proberen.Luther schreef:Ja, daar is een foefje voor. Ik heb het ook gehad. Dan moet je de compabiliteitsweergave inschakelen. Zie een icoontje voor naast de adresregel van internet (als je Windows Explorer gebruikt)Oude-Waarheid schreef:Als op het formum een lang bericht staat en ik wil daar wat onder schrijven zie ik mijn
Bedankt voor de tip.
Groetjes Dirk
't Zal jou ook zeker lukken.
- Oude-Waarheid
vind het vaak ook heel moeilijk om iets duidelijk onder woorden te brengen pfffffffffMister schreef:Ik moet zeggen dat ik dit probleem pas begreep toen ik IE gebruikte, nu maar weer lekker vuurvosje
wat nu wel duidelijk is, is dat alle quotings niet wordt gevolgd.
Wij hebben het hier heel uitgebreid gesproken over dit probleem (gezien de reacties ook nu van sommige forumleden)
Ik snapte zelfs niet waar ik het icoontje kon vinden totdat iemand mij dat heel duidelijk met plaatje erbij uitlegde. (daar was
ik hem/haar zeer dankbaar voor).

Wij hebben het hier heel uitgebreid gesproken over dit probleem (gezien de reacties ook nu van sommige forumleden)
Ik snapte zelfs niet waar ik het icoontje kon vinden totdat iemand mij dat heel duidelijk met plaatje erbij uitlegde. (daar was
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Oude-Waarheid
Moet ook zeggen dat ik niet alles lees en het zal wel weer watalbion schreef:wat nu wel duidelijk is, is dat alle quotings niet wordt gevolgd.![]()
langer geleden zijn jou probleem.
Maar lees jij wel alles??
Ik denk het wel. Ik probeer alles wel even door te lezen. Als ik niet snap waar op gereageerd wordt, ga ik zelfs een paar blz. terug.Oude-Waarheid schreef:Moet ook zeggen dat ik niet alles lees en het zal wel weer watalbion schreef:wat nu wel duidelijk is, is dat alle quotings niet wordt gevolgd.![]()
langer geleden zijn jou probleem.
Maar lees jij wel alles??
Of het moet echt een topic zijn waar ik helemaal geen zin in heb.
En ja.. ik ben wat nieuwsgierig (maar dat merk je niet zo))

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, maar als ik meer typ als dit tekstvak, krijg ik moeilijkheden om de tekst te bewerken. Een deel selecteren lukt helemaal niet. Ik maak grotere tekten tegen woordig in WORD, en de HTML-codes moet ik dan maar zelf erbijtypen... Ik kan me niet voorstellen dat dit hier altijd zo is geweest...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ja joh, Blaauwendraad zei het al-DIA- schreef:Ik weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, maar als ik meer typ als dit tekstvak, krijg ik moeilijkheden om de tekst te bewerken. Een deel selecteren lukt helemaal niet. Ik maak grotere tekten tegen woordig in WORD, en de HTML-codes moet ik dan maar zelf erbijtypen... Ik kan me niet voorstellen dat dit hier altijd zo is geweest...

Het is ingewikkeld geworden....
~~Soli Deo Gloria~~
Oh, en wat zei dr. J.J. Buskes er dan van? En prof. K. Schilder?Hendrikus schreef:Ja joh, Blaauwendraad zei het al-DIA- schreef:Ik weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, maar als ik meer typ als dit tekstvak, krijg ik moeilijkheden om de tekst te bewerken. Een deel selecteren lukt helemaal niet. Ik maak grotere tekten tegen woordig in WORD, en de HTML-codes moet ik dan maar zelf erbijtypen... Ik kan me niet voorstellen dat dit hier altijd zo is geweest...![]()
Het is ingewikkeld geworden....

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik denk dat er een remonstrantse draad door die HTML-codes loopt. En jou computer zal dan ongetwijfeld een ernstig alarmsignaal geven...-DIA- schreef:Ik weet niet of ik de enige ben die er last van heeft, maar als ik meer typ als dit tekstvak, krijg ik moeilijkheden om de tekst te bewerken. Een deel selecteren lukt helemaal niet. Ik maak grotere tekten tegen woordig in WORD, en de HTML-codes moet ik dan maar zelf erbijtypen... Ik kan me niet voorstellen dat dit hier altijd zo is geweest...

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)