1. lichamelijk ontgiftigen/afvallen.
2. ook ben ik benieuwd hoe dat mijn stikke tijd; bidden Bijbel lezen gaat beinvloeden.
al is punt 1 de hoofdreden, ga me niet vromer voor doen

wie heeft hier ervaring mee?
tips?
Sola Scriptura schreef:heey ik ga vasten.
2. ook ben ik benieuwd hoe dat mijn stikke tijd; bidden Bijbel lezen gaat beinvloeden.
al is punt 1 de hoofdreden, ga me niet vromer voor doen![]()
tips?
Dan moet je het niet --- NIET OP DE PERSOON ---(Moderator Auto) adverteren hier...Sola Scriptura schreef:heey ik ga vasten.
tips?
Niet zo bitter, -DIA-.-DIA- schreef:Bert Mulder schreef:Dan moet je het niet (niet op de persoon) (moderator Auto) adverteren hier...Sola Scriptura schreef:heey ik ga vasten.
tips?..-DIA- schreef:----- Reactie doet niet ter zake in dit topic. Algemene verdachtmakingen worden niet toegelaten (Moderator Auto) ---
Hoho, hij heeft er geen ervaring mee, het is in deze tijd ook niet echt gewoon... en dus vraagt hij om tips. Daar is toch niks mis mee?Bert Mulder schreef:Dan moet je het niet (niet op de persoon) (moderator auto) adverteren hier...Sola Scriptura schreef:heey ik ga vasten.
tips?
Zoals de waard is, inderdaad...Sola Scriptura schreef:dank voor de reactie`s
@helma, super bedankt voor je pb
@bert, niet zo raar doen, zoals de waard is......projectie dus.
ik vroeg hier om tips bij boers en zussen die het eerder hebben gedaan. niet om tof te doen. ik doe het niet in zak en as op de hoek van de straat, maar binnenshuis, waar ik Bijbel lees en bidt (en theologie boeken). rare reactie weer......
zie je wel vaker bitter reageren.
herinnering:
gal 5:
14 Want de gehele wet is in één woord vervuld, in dit: gij zult uw naaste liefhebben als uzelf. 15 Indien gij echter elkander bijt en vereet, ziet dan toe, dat gij niet door elkander verslonden wordt.
*
ontopic:
het valt wel tegenben rustig begonnen met alleen soep en fruit, ga morgen echt alleen water drinken. (en vitaminepillen/suplamenten)
En dat, raad geven, is precies wat ik beoogde te doen.Jongere schreef:Niemand kent Sola Scriptura hier persoonlijk geloof ik, en om raad vragen mag altijd en is verstandig, Bert. Zeker omdat hier in de kerk nu niet bijster veel over wordt gesproken.
Deze bedoel je waarschijnlijk: http://www.refdag.nl/artikel/1359053/Lo ... ereld.htmlJongere schreef:Een tijdje terug stond er een heel boeiend artikel op de Heartcry-site over vasten, met verschillende reacties erbij (o.a. van ds. de Leeuw uit Ridderkerk). Ik kan het nu niet meer vinden, het was volgens mij een krantenartikel over een ouderling (GG) uit Nunspeet die er wat over schreef.
Tiberius schreef:Deze bedoel je waarschijnlijk: http://www.refdag.nl/artikel/1359053/Lo ... ereld.htmlJongere schreef:Een tijdje terug stond er een heel boeiend artikel op de Heartcry-site over vasten, met verschillende reacties erbij (o.a. van ds. de Leeuw uit Ridderkerk). Ik kan het nu niet meer vinden, het was volgens mij een krantenartikel over een ouderling (GG) uit Nunspeet die er wat over schreef.