Wist je dat . . . [12]
Wist je dat . . . [12]
Het vervolg van Wist je dat . . . [11]
Vorige delen
Wist je dat . . . [11]
Wist je dat . . . [10]
Wist je dat . . . [9]
Wist je dat . . . [8]
Wist je dat . . . [7]
Wist je dat . . . [6]
Wist je dat . . . [5]
Wist je dat . . . [4]
Wist je dat . . . [3]
Wist je dat . . . [2]
Wist je dat....................?
Vorige delen
Wist je dat . . . [11]
Wist je dat . . . [10]
Wist je dat . . . [9]
Wist je dat . . . [8]
Wist je dat . . . [7]
Wist je dat . . . [6]
Wist je dat . . . [5]
Wist je dat . . . [4]
Wist je dat . . . [3]
Wist je dat . . . [2]
Wist je dat....................?
Re: Wist je dat . . . [12]
Dit alweer deel 12 is?? 

...er dus al elf delen aan vooraf gegaan zijnDroelie schreef:Dit alweer deel 12 is??

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?
- MarthaMartha
of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
...ik voor vandaag weer klaar ben met de post, en het opzich best wel zwaar werk is... Ik moet ff goed al die straten onthouden...brr... lastig hoor. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
--
Laatst gewijzigd door Kislev op 20 okt 2009, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben bang dat ik er ook onder val...MarthaMartha schreef:of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Jean le Fontain
- Contacteer:
dus nu ook al SPAM aan de deur van de slotkapel...Luther schreef:Ik ben bang dat ik er ook onder val...MarthaMartha schreef:of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?

Inderdaad. Ik timmer me het ongans.Jean le Fontain schreef:dus nu ook al SPAM aan de deur van de slotkapel...Luther schreef:Ik ben bang dat ik er ook onder val...MarthaMartha schreef:of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
aan de buitenkant is wel makkelijk wat te doen: http://www.bijbelhoezen.nlKislev schreef:... als je een Bijbel (SV) met berijmde psalmen wilt de keuze wel erg beperkt is!!
.... ik me sowieso verbaas dat alle bijbels van binnen dezelfde opmaak hebben terwijl de NBV heeft aangetoond dat het ook anders (mooier/leesbaarder) kan door wat aan de opmaak te doen.
ik noooooooooit spam op het RF
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
oh maar dan wil ik wel met je meegaan hoor.MarthaMartha schreef:of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?
niet dat ik me schuldig voel, maar ik ben wel medeschuldig..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tsjonge, de ene na de andere komt hier in de schuld...henriët schreef:oh maar dan wil ik wel met je meegaan hoor.MarthaMartha schreef:of zal ik me gewoon aanbieden als dader?MariaW schreef:Kan Gijs ff de statistieken openbaar maken wie het meest gespamd heeft in 'wist je dat'?
niet dat ik me schuldig voel, maar ik ben wel medeschuldig..
![]()

misschien is t een idee om n speciaal 'biechttopic' hiervoor aan te maken...
...en als dat te Rooms klinkt, mag het ook wel 'openbare belijdenis' heten
...en als dat te Rooms klinkt, mag het ook wel 'openbare belijdenis' heten
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.