Wat doen we vandaag? [5]
Wat doen we vandaag? [5]
Hier verder met je dagelijkse activiteiten in vervolg op deel 4.
Re: Wat doen we vandaag? [5]
Op vakantie gaan... 

- MarthaMartha
in huis rommelen
kids bezig houden
vanmiddag naar een rommelmarkt in Barneveld (wie gaan we zien???)
vanavond uit eten
en dat alles in gezelschap van de liefste forummer!
kids bezig houden
vanavond uit eten
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dat is onmogeljk, want die is al bij mij gedurende de hele dag, gedurende mijn levenMarthaMartha schreef:in huis rommelen
kids bezig houden
vanavond uit eten

Gisteravond hadden we verjaardag van de dominee, wat is het goed om als gemeente zo te mogen gedenken. Een diaken sloot de avond heel mooi af. Met een gedeelte uit ps 71 en gebed. en we zongen de ds nog toe uit psalm 119.
Zomaar even een uurtje, en t was goed. Fijn zulke avonden!
Vandaag..
mwah, we zijn zeer rustig gestart, eerst maar s uitgeslapen, ( ja, soms lukt dat met kleine kinderen ook!) vervolgens heerlijk als gezin ontbeten, koffie gedronken, krantje ( lees onder ons bekende rd) gelezen, wat voorgelezen, en nu gaan we s bedenken,
wordt t de tuin in ( is ook echt s nodig) of gaan we even shoppen, ( leuk stickervelletje met korting van college style, dus dan wordt t best interessant) of gaan we nog om verlichting/lampen,
kortom, we zien t wel,
enne.. oh ja, vanavond visite ontvangen.. zien er naar uit

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
zojuist 5 cakes gebakken voor visite morgen i.v.m. belijdenis twee kinderen
vanavond verjaardag schoonpa
koelkast schoongemaakt
zometeen boodschappen doen
vanavond verjaardag schoonpa
koelkast schoongemaakt
zometeen boodschappen doen
Boos worden op deze laptop, een eigenwijs ding is het wel
. Hij logt nog steeds uit, hier bij RF.
Ook, als ik de chat binnen kom, moet ik weer inloggen. Wat een verdraaid raar dingen is een laptop ook.

Ook, als ik de chat binnen kom, moet ik weer inloggen. Wat een verdraaid raar dingen is een laptop ook.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
vanmorgen uitslapen, rommelmarkt, boodschappen en eten koken. Vanmiddag knutselen aan de elektriciteit in de keuken, en zowaar, alles doet het weer. Nu nog een poos studeren, vanavond ook. En daarna op de bank met een boek, of misschien met een aflevering 'In Europa' (heerlijk, 't voelt een beetje alsof ik weer in de klas zit bij geschiedenis).
edit: tussendoor nog een aardbeientaart bakken.
edit: tussendoor nog een aardbeientaart bakken.

Dat dit helemaal niet kan.henriët schreef:dat is onmogeljk, want die is al bij mij gedurende de hele dag, gedurende mijn levenMarthaMartha schreef: en dat alles in gezelschap van de liefste forummer!![]()
dat ik gewoon thuis ben vanavond.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Vanmiddag even naar de dierentuin geweest. Blijft fascineren, al die beesten!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
mag et raam even openfluitje schreef:Dat dit helemaal niet kan.henriët schreef:dat is onmogeljk, want die is al bij mij gedurende de hele dag, gedurende mijn levenMarthaMartha schreef: en dat alles in gezelschap van de liefste forummer!![]()
dat ik gewoon thuis ben vanavond.

vandaag werken en vanavond maar een km of 60 fietsen denk ik 

Heel goed. Ik heb vorig weekend 72 km gefietst
Van Nunspeet naar Arnhem
Lekker stukjes offroad tussendoor. Hmmm 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
k ben net terug gekomen van een weekendje weg.
Mijn dag ziet er als volgt uit: M'n tas uitpakken en in de spullen in de kasten terug leggen. De waszak en wasmand heb ik al uitgezocht de 1e was zit er nu in. Stoffen en stofzuigen. Boodschappen doen voor het avond eten en vanavond hebben we kring. Misschien nog even een dutje doen vanmiddag.
Mijn dag ziet er als volgt uit: M'n tas uitpakken en in de spullen in de kasten terug leggen. De waszak en wasmand heb ik al uitgezocht de 1e was zit er nu in. Stoffen en stofzuigen. Boodschappen doen voor het avond eten en vanavond hebben we kring. Misschien nog even een dutje doen vanmiddag.
Voor 't eerst na de operatie weer gewerkt! Top,maar ook vermoeiend
Kinderkettingen maken, als 'k genoeg parels heb
eten koken
Borduren, moet de geboortelap toch af hebben voor 't kindje geboren word

Kinderkettingen maken, als 'k genoeg parels heb
eten koken
Borduren, moet de geboortelap toch af hebben voor 't kindje geboren word

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Ik moet zaterdag 120 km gaan fietsen... Heb mn flitsende fietskleding net binnen gehadMarnix schreef:Heel goed. Ik heb vorig weekend 72 km gefietstVan Nunspeet naar Arnhem
Lekker stukjes offroad tussendoor. Hmmm

Ben alleen met "trainen" nog niet boven de 45 km gekomen omdat ik simpelweg steeds geen tijd heb

2e pinksterdag heb ik een zeer leuke mountainbike route in burgh haamstede gereden.. was echt top en zeker voor herhaling vatbaar