Vraagje

Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Vraagje

Bericht door Mara »

Ichtus schreef:Wie weet er een leuk idee voor een typisch (houdbaar) Nederlands cadeautje voor buitenlanders?
Boerenkaas, vrijwel elke kaaswinkel kan vacumeren, en dan is het behoorlijk lang houdbaar. Je kunt in veel kaaswinkels ook een "kaaspop" kopen, persoonlijk vind ik die een beetje over the top, maar veel mensen schijnen hem leuk te vinden.
Nu zijn de "Ik hou van Holland" items populair. Daarin is van alles te koop, van linnengoed tot vaasjes en allerhande "zooi".
Of wijn met een Rembrandt of van Gogh etiket.
Met drop en hagelslag zou ik oppassen, daar houdt lang niet iedereen van !
Verkade koekjes, zitten nu in een uniek blik. Behoorlijk Nederlands. (1 koekje per keer :) )
Is iemand muziekliefhebber, kun je een CD kopen van een Nederlandse organist, pianist, violist.
Als je in een grote toeristische plaats in een souvenir winkel komt, zie je vast een heleboel.
Succes, we horen wel wat het geworden is uiteindelijk ? :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Marieke
Berichten: 1317
Lid geworden op: 29 nov 2010, 22:47

Re: Vraagje

Bericht door Marieke »

Mara schreef:
Ichtus schreef:Wie weet er een leuk idee voor een typisch (houdbaar) Nederlands cadeautje voor buitenlanders?
Boerenkaas, vrijwel elke kaaswinkel kan vacumeren, en dan is het behoorlijk lang houdbaar. Je kunt in veel kaaswinkels ook een "kaaspop" kopen, persoonlijk vind ik die een beetje over the top, maar veel mensen schijnen hem leuk te vinden.
Nu zijn de "Ik hou van Holland" items populair. Daarin is van alles te koop, van linnengoed tot vaasjes en allerhande "zooi".
Of wijn met een Rembrandt of van Gogh etiket.
Met drop en hagelslag zou ik oppassen, daar houdt lang niet iedereen van !
Verkade koekjes, zitten nu in een uniek blik. Behoorlijk Nederlands. (1 koekje per keer :) )
Is iemand muziekliefhebber, kun je een CD kopen van een Nederlandse organist, pianist, violist.
Als je in een grote toeristische plaats in een souvenir winkel komt, zie je vast een heleboel.
Succes, we horen wel wat het geworden is uiteindelijk ? :)
Kaas, hagelslag, rembrandt, hoort dat nou echt allemaal onder "Theologie---> "Dogma en Belijdenis"?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Vraagje

Bericht door Tiberius »

Probleem is, dat de topictitel op een breed scala van onderwerpen betrekking kan hebben.
Daarom maar een slotje.
Gesloten