NIEUW: Christipedia

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

NIEUW: Christipedia

Bericht door jakobmarin »

http://www.christipedia.nl
Christipedia.nl is een bijbelgetrouwe internet-encyclopedie (in wording) voor christenen, met nadruk op onderwerpen die voor hen interessant zijn of hen aangaan.

De informatie groeit door vrijwillige bijdragen van gelovigen die de Bijbel hoog houden. Deze vrijwilligers voegen een artikel toe of vullen een bestaand artikel aan, plaatsen een afbeelding, verwijzen naar een filmpje, verbeteren de tekst enz. Het aantal en de kwaliteit van de artikelen zal daardoor een opgaande lijn vertonen. Wisselwerking en samenwerking!

Voor de schrijvers is de Bijbel het onfeilbare woord van God, dat betrouwbaar en gezaghebbend spreekt over God en mensen, de zichtbare en de onzichtbare wereld, verleden, heden en toekomst. De Heilige Schrift werpt licht op tal van onderwerpen, verrijkt onze kennis en is een lamp op ons levenspad.

Ps 119:105 Uw woord is een lamp voor mijn voet en een licht op mijn pad.

Christipedia: samen schrijven voor de gemeente van God en voor het christelijk onderwijs. Wil ook jij meedoen?
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Gebruikersavatar
Bonny
Berichten: 2472
Lid geworden op: 03 aug 2007, 16:29
Locatie: In partibus infidelium
Contacteer:

Re: NIEUW: Christipedia

Bericht door Bonny »

Is dit een uitnodiging of wil je ons op het bestaan van deze site attent maken? Ik denk dat ik het maar bij de gewone wikipedia hou.
The Groom's still waiting at the altar
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Re: NIEUW: Christipedia

Bericht door jakobmarin »

Bonny schreef:(...) bestaan van deze site attent maken (...)
Dit :)
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Plaats reactie