Volwassen bekeerlingen tot predestinatie kerken

Plaats reactie
Madtice

Volwassen bekeerlingen tot predestinatie kerken

Bericht door Madtice »

Ik had even een vraagje: hoeveel mensen zijn hier of kennen jullie die op een volwassen leeftijd vanuit een niet-geloven tot geloof zijn gekomen en geloven in predestinatie en zo? Ik was daar benieuwd naar.
parsifal

Bericht door parsifal »

Wat heet volwassen? Ik ken een vrouw die rond haar 26e tot bekering kwam. En ze gelooft in predestinatie. Verder zijn er best wel wat mensen die ik ken die rond hun 18e/19e vanuit de wereld tot geloof kwamen. Maar reken je die tot de volwassenen?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
england

Bericht door england »

Ik ken er heel wat... Onder andere mijn man...
Maar ook in Nederland zijn er wel die ik ken, onder andere een oud-leraar op de Pabo.
Het gaat erom of, als iemand tot bekering komt hji of zij de hele Bijbel voor waar neemt of niet! Dan kom je vanzelf bij de predestinatie uit! En ik denk zelf dat als iemand buiten-kerkelijk was dat geloof nog wel sterker zou zijn! Immers, waarom hij/zij? Kijk, in de kerk heb je nog zoiets dat je altijd wel gehoord hebt over de uitverkiezing, dus het zal wel... Maar als je nooit van God gehoord hebt, en Hij je dan stil zet...?
Kislev

Bericht door Kislev »

Ik ken er in mijn omgeving 2 die totaal niet christelijk zijn opgevoed en tot geloof zijn gekomen en ook in de predestinatie geloven.
Plaats reactie