Nieuws
Nieuws
Regelmatig worden er topics geopend in verband met bijvoorbeeld overlijden, ziekte of emeritaat van predikanten, opheffingen van gemeentes, enz. enz. Telkens worden deze na één of enkele berichten weer gesloten. Daarom is het misschien een idee om deze in één FEITELIJKE topic te plaatsen.
Re: Nieuws
Ideale mogelijkheid voor allerlei smeuige kout over het wel en wee binnen de GGiN bv. Moderators, let op uw zaak, zou een van onze forumleden zeggen...
Misschien kunnen we dan de titel veranderen in 'over de heg, over de tong' of iets dergelijks

Heb ik ook al eens iets over gezegd. Het ligt vaak wat gevoelig daarom sluit men de topic dan maar weer en 1 topic over verschillende personen is niet echt handig bij het nazoeken. Ik betwijfel of deze topics wel zo zinvol zijn...Jan schreef:Regelmatig worden er topics geopend in verband met bijvoorbeeld overlijden, ziekte of emeritaat van predikanten, opheffingen van gemeentes, enz. enz. Telkens worden deze na één of enkele berichten weer gesloten. Daarom is het misschien een idee om deze in één FEITELIJKE topic te plaatsen.
Precies. Daarom maar weer:Gijs83 schreef:Ik betwijfel of deze topics wel zo zinvol zijn...