Nieuws

Gesloten
Jan

Nieuws

Bericht door Jan »

Regelmatig worden er topics geopend in verband met bijvoorbeeld overlijden, ziekte of emeritaat van predikanten, opheffingen van gemeentes, enz. enz. Telkens worden deze na één of enkele berichten weer gesloten. Daarom is het misschien een idee om deze in één FEITELIJKE topic te plaatsen.
freek

Re: Nieuws

Bericht door freek »

Ideale mogelijkheid voor allerlei smeuige kout over het wel en wee binnen de GGiN bv. Moderators, let op uw zaak, zou een van onze forumleden zeggen...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Misschien kunnen we dan de titel veranderen in 'over de heg, over de tong' of iets dergelijks :quoi ;)
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

Jan schreef:Regelmatig worden er topics geopend in verband met bijvoorbeeld overlijden, ziekte of emeritaat van predikanten, opheffingen van gemeentes, enz. enz. Telkens worden deze na één of enkele berichten weer gesloten. Daarom is het misschien een idee om deze in één FEITELIJKE topic te plaatsen.
Heb ik ook al eens iets over gezegd. Het ligt vaak wat gevoelig daarom sluit men de topic dan maar weer en 1 topic over verschillende personen is niet echt handig bij het nazoeken. Ik betwijfel of deze topics wel zo zinvol zijn...
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Gijs83 schreef:Ik betwijfel of deze topics wel zo zinvol zijn...
Precies. Daarom maar weer: :lock
Gesloten