Alternatieve browsers

Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Alternatieve browsers

Bericht door Hendrikus »

Opera, Safari, Flock, Lauge, SpaceTime en nog zo wat: behalve Internet Explorer en Firefox zijn er nog ettelijke alternatieve browsers.
Ik ben benieuwd hoe de gebruikerservaringen zijn met Maxthon http://www.maxthon.com/
Wie?
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Tiberius »

Voel je vrij, Hendrikus, om zelf de eerste gebruikerservaring hier te plaatsen. ;)
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: Alternatieve browsers

Bericht door jvdg »

Moet wel geweldig zijn, ze zitten tegen de 200 miljoen downloads. 8|
Rochus
Berichten: 451
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:38

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Rochus »

Een nadeel van Safari vind ik dat je niet zoals bij IE in een 'statusbalk' kan zien waar een link naar verwijst. Dit kan wel eens handig zijn. (mailto:, berichtnummers op RF, e.d.)
Gebruikersavatar
Da Capo
Berichten: 444
Lid geworden op: 05 okt 2006, 09:56

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Da Capo »

jvdg schreef:Moet wel geweldig zijn, ze zitten tegen de 200 miljoen downloads. 8|
En als 90% hem na langer of korter gebruik 't eraf gooien, zegt het nog niets. De populariteit moet blijken uit het gebruik, niet zozeer aan de downloads.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Tiberius »

Hendrikus schreef:Ik ben benieuwd hoe de gebruikerservaringen zijn met Maxthon http://www.maxthon.com/
Wie?
Het loopt nog geen storm in ieder geval.
Gebruikersavatar
jakobmarin
Berichten: 3523
Lid geworden op: 04 aug 2004, 13:42

Re: Alternatieve browsers

Bericht door jakobmarin »

Rochus schreef:Een nadeel van Safari vind ik dat je niet zoals bij IE in een 'statusbalk' kan zien waar een link naar verwijst. Dit kan wel eens handig zijn. (mailto:, berichtnummers op RF, e.d.)
Is wel te doen hoor:
- Show Menu Bar
- View, Status Bar

Zie linksonderaan dit plaatje, waar ik mijn muis op 'Makelaar in vaste banen' houd.

Afbeelding
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Rochus
Berichten: 451
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:38

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Rochus »

:super al had ik het ondertussen ookal van iem. anders vernomen
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Marnix »

Ik ben zelf wel tevreden met Safari 4 (beta). Werkt goed en ziet er nog leuk, apple-style, uit:

Afbeelding
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Alternatieve browsers

Bericht door freek »

Sinds ik vorige week de nieuwste versie van Windows Explorer heb gedownload, is het voortdurend hommeles. Is dat nou zo'n flutprogramma, of heb ik iets fout gedaan? :bobo
Marco
Berichten: 3605
Lid geworden op: 31 jul 2007, 13:55
Locatie: Waddinxveen

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Marco »

freek schreef:Sinds ik vorige week de nieuwste versie van Windows Explorer heb gedownload, is het voortdurend hommeles. Is dat nou zo'n flutprogramma, of heb ik iets fout gedaan? :bobo
Heb je het over een productieversie, of over een beta?
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Alternatieve browsers

Bericht door freek »

Marco schreef:
freek schreef:Sinds ik vorige week de nieuwste versie van Windows Explorer heb gedownload, is het voortdurend hommeles. Is dat nou zo'n flutprogramma, of heb ik iets fout gedaan? :bobo
Heb je het over een productieversie, of over een beta?
Pfff geen idee. Op onze andere computer staat deze versie al veel langer.
Gebruikersavatar
memento
Berichten: 11339
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:42

Re: Alternatieve browsers

Bericht door memento »

freek schreef:Sinds ik vorige week de nieuwste versie van Windows Explorer heb gedownload, is het voortdurend hommeles. Is dat nou zo'n flutprogramma, of heb ik iets fout gedaan? :bobo
Gewoon Firefox gebruiken: http://www.getfirefox.com :langue
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Alternatieve browsers

Bericht door freek »

memento schreef:
freek schreef:Sinds ik vorige week de nieuwste versie van Windows Explorer heb gedownload, is het voortdurend hommeles. Is dat nou zo'n flutprogramma, of heb ik iets fout gedaan? :bobo
Gewoon Firefox gebruiken: http://www.getfirefox.com :langue
heb ik gedaan, maar die zanikt iedere keer weer over extra plug-ins die ik moet installeren; dan doe ik dat, blijft ie zeuren. Computers :barbare :barbare :barbare
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Corydoras »

freek schreef:heb ik gedaan, maar die zanikt iedere keer weer over extra plug-ins die ik moet installeren; dan doe ik dat, blijft ie zeuren. Computers :barbare :barbare :barbare
Ga naar: Opties -> Geavanceerd -> Update -> verwijder het vinkje bij "Automatisch controleren op udates voor: Geinstalleerde add-ons"
Afbeelding
Plaats reactie