Vrijwilligerswerk
Vrijwilligerswerk
Zijn er mensen die vrijwillegerswerk doen? Zo ja, wat voor werk? Hoe ben je daartoe gekomen omdat te gaan doen?
Dag Paula21
* Ik rij kerkautodienst (oude mensen ophalen en wegbrengen naar de Mis)
* 1 keer per jaar loop ik kerkbalans
* maandelijks loop ik het parochieblad
* help mee aan jaarlijkse activiteiten zoals bijvoobeeld de bradderie
* ben oproepbaar voor onvoorziene dingen binnen de kerk
Hoe ik er toe gekomen ben tja ? Ik wilde me inzetten binnen onze parochie en naar mate je mensen leert kennen val je van het een in het ander. Maar het belangrijkste is voor mij die kerkautodienst welek bijna wekelijks terugkomt. Die oudjes doe je er zo een plezier mee !! en mocht ikzelf ooit nog eens oud en grijs zijn dan zou ik het ook fijn vinden als er een dergelijke mogelijkheid bestaat
[Aangepast op 21/5/03 door Bart-rk]
* Ik rij kerkautodienst (oude mensen ophalen en wegbrengen naar de Mis)
* 1 keer per jaar loop ik kerkbalans
* maandelijks loop ik het parochieblad
* help mee aan jaarlijkse activiteiten zoals bijvoobeeld de bradderie
* ben oproepbaar voor onvoorziene dingen binnen de kerk
Hoe ik er toe gekomen ben tja ? Ik wilde me inzetten binnen onze parochie en naar mate je mensen leert kennen val je van het een in het ander. Maar het belangrijkste is voor mij die kerkautodienst welek bijna wekelijks terugkomt. Die oudjes doe je er zo een plezier mee !! en mocht ikzelf ooit nog eens oud en grijs zijn dan zou ik het ook fijn vinden als er een dergelijke mogelijkheid bestaat
[Aangepast op 21/5/03 door Bart-rk]
Ik ga dit jaar voor de derde keer mee met een gehandicaptenkamp. dit gaat uit van de vrouwenbond (ger.gem.)
Iedere keer weer een geweldige ervaring!!!
En hoe ik erbij gekomen ben? mijn vader doet het al jaren (denk ongeveer 13 jaar) en die heeft mij enthousiast gemaakt. Dit jaar gaat mijn vriend ook voor de eerste keer mee, die heb ik aangestoken met het kampvirus.
Jootje
Iedere keer weer een geweldige ervaring!!!
En hoe ik erbij gekomen ben? mijn vader doet het al jaren (denk ongeveer 13 jaar) en die heeft mij enthousiast gemaakt. Dit jaar gaat mijn vriend ook voor de eerste keer mee, die heb ik aangestoken met het kampvirus.
Jootje
Nee, om anderen ook enthousiast te maken voor dit werk!!!! Ik zeg dit helemaal niet om te laten zien hoe goed ik wel niet ben dat ik dit doe! Ik geniet er zelf ook enorm van, het is voor mij net zo goed een vakantie als voor die gehandicapten.Oorspronkelijk gepost door lebaoth
Waarom wordt dit allemaal hier geplaatst?
Om te laten zien hoe goed we wel niet bezig zijn voor onze medemens?
:stu