Strijd tegen de Moslims

tukkertje
Contacteer:

Strijd tegen de Moslims

Bericht door tukkertje »

Hoe kunnen we de moslims in zijn algemeenheid tegen gaan.

Ik ben van mening dat de moslims in Nederland een steeds grotere voet tussen de deur krijgen. Kijk alleen al eens naar al die moskeeen die hier gebouwd worden. Denk ook aan de AEL etc. etc.

We moeten er met z'n allen voor waken dat we strak niet de minderheid gaan worden in ons eigen land.

tukkertje
Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hoe kunnen we de moslims in zijn algemeenheid tegen gaan.

Ik ben van mening dat de moslims in Nederland een steeds grotere voet tussen de deur krijgen. Kijk alleen al eens naar al die moskeeen die hier gebouwd worden. Denk ook aan de AEL etc. etc.

We moeten er met z'n allen voor waken dat we strak niet de minderheid gaan worden in ons eigen land.

tukkertje
We moeten ze in ieder geval rap laten inburgeren. Vrouwen slaan doen we hier niet, en vrouwen aanranden al helemaal niet. Ze mogen hun godsdienst houden, willen wij ook graag. Maar terrorisme moeten we met z'n allen keihard aanpakken, met als grote voorbeeld onze vriend Bush.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Dat inburgeren moet zeker gebeuren. Allereerst de nederlandse normen en waarden laten leren (voor zover die er nog zijn). :,

Maar hoe ver moet je hierin gaan. Moet je bijvoorbeeld ook de hoofddoekjes gaan verbieden. Ik vind van wel, want het heeft totaal niets met hun religie te maken. Het is een uiting van extremisme. Je willen afzonderen.

tukkertje
WSO

Bericht door WSO »

Dit is zo onoverzichtelijk.
WSO

Bericht door WSO »

En ik weet niet precies waar jullie het over hebben.
Volgens mij zijn we allang in de minderheid.
Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dat inburgeren moet zeker gebeuren. Allereerst de nederlandse normen en waarden laten leren (voor zover die er nog zijn). :,

Maar hoe ver moet je hierin gaan. Moet je bijvoorbeeld ook de hoofddoekjes gaan verbieden. Ik vind van wel, want het heeft totaal niets met hun religie te maken. Het is een uiting van extremisme. Je willen afzonderen.

tukkertje
Die hoofddoekjes vind ik niet zo'n punt, wel wanneer die de communicatie op school of in het werk belemmeren en er kledingcodes zijn waarbinnen zo'n doekje niet past.
Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Dit is zo onoverzichtelijk.
Tukkertje en ik hebben dezelfde avatar om ons pro-Amerikaanse standpunt te onderstrepen, maar dat was je natuurlijk al duidelijk.
Misschien kan ik iets anders vinden.
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

"Strijd tegen de Moslims"

Is er nog niet genoeg oorlog?????????

Een 'breekje' van Breekijzertje
WSO

Bericht door WSO »

Hoofddoek blijkt een teken te zijn dat iemand getrouwd is.

Wat is het verschil tussen het hoofddoekje en het refo-rokje? Dat is dan toch ook een extemistische kledingcode te noemen? Moeten we dat dan ook verbieden?
lebaoth
Contacteer:

Bericht door lebaoth »

Vrouwen slaan doen we hier niet, en vrouwen aanranden al helemaal niet.
Keep dreaming man.. alsof dat niet in héél veel Nederlandse huwelijken gebeurt..

Ik voer geen strijd tegen moslims overigens. En ik ben ook niet van plan die ooit te gaan voeren.

[Aangepast op 2/4/03 door lebaoth]
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
Riks

Bericht door Riks »

We hoeven ook geen persoonlijke strijd tegen moslims te voeren. Niet door geweld, maar door Mijn Geest zal het geschieden. Maar ik vrees dat veel moslims wel een persoonlijke strijd tegen christenen willen voeren, als ze daarvoor de kans krijgen. Daar moeten we wel op voorbereid zijn, denk ik.
De beste manier om de scherpe kantjes bij moslims eraf te halen is om ze werk, luxe en welvaart te geven. En tolerantie, ze mogen gerust hun godsdienst belijden, dat mogen wij ook.
Daarom sta ik ook achter de export van het westerse leven en denken naar de Arabische wereld. Hoe sneller moslims seculariseren, hoe minder gevaarlijk ze worden.
WSO

Bericht door WSO »

Sjonge, Riks, wat maak jij een ommezwaai!!
Eerst steun je Bush en nu 'niet door geweld', maar door Mijn Geest zal het geschieden.
Riks

Bericht door Riks »

Oorspronkelijk gepost door WSO
Sjonge, Riks, wat maak jij een ommezwaai!!
Eerst steun je Bush en nu 'niet door geweld', maar door Mijn Geest zal het geschieden.
Ho ho WSO, wel goed blijven lezen.
Ik heb gezegd dat je met geweld moet optreden tegen terrorisme, maar niet tegen de islam als zodanig. Daarom dus geen persoonlijke strijd tegen moslims.
refo

Bericht door refo »

Interessant! Dus die Bijbeltekst gaat wel over Moslims, maar niet over terroristen.
Kun je de lijstjes aanvullen?
Wel:
1. Moslims
2. etc

Niet:
1. Terroristen
2.etc
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Wat is het verschil tussen het hoofddoekje en het refo-rokje
Een rok is een normaal westers kledingstuk.
In de oosterse landen kom je bijna geen hoofddoekjes tegen, waarom hier ineens wel?????????

tukker
Plaats reactie