Strijd tegen de Moslims
Strijd tegen de Moslims
Hoe kunnen we de moslims in zijn algemeenheid tegen gaan.
Ik ben van mening dat de moslims in Nederland een steeds grotere voet tussen de deur krijgen. Kijk alleen al eens naar al die moskeeen die hier gebouwd worden. Denk ook aan de AEL etc. etc.
We moeten er met z'n allen voor waken dat we strak niet de minderheid gaan worden in ons eigen land.
tukkertje
Ik ben van mening dat de moslims in Nederland een steeds grotere voet tussen de deur krijgen. Kijk alleen al eens naar al die moskeeen die hier gebouwd worden. Denk ook aan de AEL etc. etc.
We moeten er met z'n allen voor waken dat we strak niet de minderheid gaan worden in ons eigen land.
tukkertje
We moeten ze in ieder geval rap laten inburgeren. Vrouwen slaan doen we hier niet, en vrouwen aanranden al helemaal niet. Ze mogen hun godsdienst houden, willen wij ook graag. Maar terrorisme moeten we met z'n allen keihard aanpakken, met als grote voorbeeld onze vriend Bush.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Hoe kunnen we de moslims in zijn algemeenheid tegen gaan.
tukkertje
Dat inburgeren moet zeker gebeuren. Allereerst de nederlandse normen en waarden laten leren (voor zover die er nog zijn). :,
Maar hoe ver moet je hierin gaan. Moet je bijvoorbeeld ook de hoofddoekjes gaan verbieden. Ik vind van wel, want het heeft totaal niets met hun religie te maken. Het is een uiting van extremisme. Je willen afzonderen.
tukkertje
Maar hoe ver moet je hierin gaan. Moet je bijvoorbeeld ook de hoofddoekjes gaan verbieden. Ik vind van wel, want het heeft totaal niets met hun religie te maken. Het is een uiting van extremisme. Je willen afzonderen.
tukkertje
Die hoofddoekjes vind ik niet zo'n punt, wel wanneer die de communicatie op school of in het werk belemmeren en er kledingcodes zijn waarbinnen zo'n doekje niet past.Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Dat inburgeren moet zeker gebeuren. Allereerst de nederlandse normen en waarden laten leren (voor zover die er nog zijn). :,
tukkertje
Keep dreaming man.. alsof dat niet in héél veel Nederlandse huwelijken gebeurt..Vrouwen slaan doen we hier niet, en vrouwen aanranden al helemaal niet.
Ik voer geen strijd tegen moslims overigens. En ik ben ook niet van plan die ooit te gaan voeren.
[Aangepast op 2/4/03 door lebaoth]
'Geloof in de Heere Jezus Christus en gij zult zalig worden.'
We hoeven ook geen persoonlijke strijd tegen moslims te voeren. Niet door geweld, maar door Mijn Geest zal het geschieden. Maar ik vrees dat veel moslims wel een persoonlijke strijd tegen christenen willen voeren, als ze daarvoor de kans krijgen. Daar moeten we wel op voorbereid zijn, denk ik.
De beste manier om de scherpe kantjes bij moslims eraf te halen is om ze werk, luxe en welvaart te geven. En tolerantie, ze mogen gerust hun godsdienst belijden, dat mogen wij ook.
Daarom sta ik ook achter de export van het westerse leven en denken naar de Arabische wereld. Hoe sneller moslims seculariseren, hoe minder gevaarlijk ze worden.
De beste manier om de scherpe kantjes bij moslims eraf te halen is om ze werk, luxe en welvaart te geven. En tolerantie, ze mogen gerust hun godsdienst belijden, dat mogen wij ook.
Daarom sta ik ook achter de export van het westerse leven en denken naar de Arabische wereld. Hoe sneller moslims seculariseren, hoe minder gevaarlijk ze worden.
Ho ho WSO, wel goed blijven lezen.Oorspronkelijk gepost door WSO
Sjonge, Riks, wat maak jij een ommezwaai!!
Eerst steun je Bush en nu 'niet door geweld', maar door Mijn Geest zal het geschieden.
Ik heb gezegd dat je met geweld moet optreden tegen terrorisme, maar niet tegen de islam als zodanig. Daarom dus geen persoonlijke strijd tegen moslims.