Deurwaarders azen op Postcodekanjers
Deurwaarders azen op Postcodekanjers
Wanbetalers in de Haagse wijk Bezuidenhout die gisteren in de prijzen vielen bij de Postcodeloterij kunnen naar een deel van hun geld fluiten.
Daags nadat bekend was geworden dat de Postcodekanjer zou vallen in het gebied van 2593 zijn verschillende deurwaarders naar het kantoor van de loterij in Amsterdam getogen om alvast beslag te laten leggen op eventuele prijzen.
Naast het rijk en de gemeentelijke belasting hebben ook particulieren die geld tegoed hebben van mensen uit het deel van Bezuidenhout zich al gemeld, nog voordat de eerste prijzen waren uitgereikt.
Dit heeft een woordvoerster van de Postcodeloterij bevestigd. "We hebben hier inmiddels verschillende deurwaarders op kantoor gehad waaronder de Gemeentelijke Belastingen Den Haag", vertelt zij nog voor de trekking van de bijbehorende letters.
Of de mensen van wie de dossiers nu bij de Postcodeloterij liggen ook hebben meegespeeld en dus iets hebben gewonnen, is nog niet duidelijk. "De schuldeisers nemen in het zeker voor het onzekere", legt de woordvoerster uit.
Zodra de precieze verdeling duidelijk is, wordt gekeken of de winnaars ook op de lijsten met dubieuze debiteuren staan. "De schulden van deze mensen moeten wij dan als eerste afbetalen. Wij zijn wettelijk verplicht mee te werken."
Kijk, dat vind ik dan wel weer lachen hahahahahha. denk je een tonnetje gewonnen te hebben lol lol
Daags nadat bekend was geworden dat de Postcodekanjer zou vallen in het gebied van 2593 zijn verschillende deurwaarders naar het kantoor van de loterij in Amsterdam getogen om alvast beslag te laten leggen op eventuele prijzen.
Naast het rijk en de gemeentelijke belasting hebben ook particulieren die geld tegoed hebben van mensen uit het deel van Bezuidenhout zich al gemeld, nog voordat de eerste prijzen waren uitgereikt.
Dit heeft een woordvoerster van de Postcodeloterij bevestigd. "We hebben hier inmiddels verschillende deurwaarders op kantoor gehad waaronder de Gemeentelijke Belastingen Den Haag", vertelt zij nog voor de trekking van de bijbehorende letters.
Of de mensen van wie de dossiers nu bij de Postcodeloterij liggen ook hebben meegespeeld en dus iets hebben gewonnen, is nog niet duidelijk. "De schuldeisers nemen in het zeker voor het onzekere", legt de woordvoerster uit.
Zodra de precieze verdeling duidelijk is, wordt gekeken of de winnaars ook op de lijsten met dubieuze debiteuren staan. "De schulden van deze mensen moeten wij dan als eerste afbetalen. Wij zijn wettelijk verplicht mee te werken."
Kijk, dat vind ik dan wel weer lachen hahahahahha. denk je een tonnetje gewonnen te hebben lol lol
Re: Deurwaarders azen op Postcodekanjers
De meesten zullen wel een troostprijs krijgen van 1000 euro of zo. Die mensen met een ton winst zullen vast wel veel geld over hebben. In het algemeen zal het wel gaan om wat kleinere schulden.tukkertje schreef:Wanbetalers in de Haagse wijk Bezuidenhout die gisteren in de prijzen vielen bij de Postcodeloterij kunnen naar een deel van hun geld fluiten.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dat hebben ze toch ook? En dan geen schulden meer. Wat zullen ze blij zijntukkertje schreef:Kijk, dat vind ik dan wel weer lachen hahahahahha. denk je een tonnetje gewonnen te hebben lol lol

~~Soli Deo Gloria~~
Tuig is het.
Als het terechte schulden zijn: innen. Ik tegenwoordig het idee dat de gemiddelde Nederlander meer uitgeeft dan hij binnenkrijgt, dat sparen een vies woord is geworden en dat het geld eerder is uitgegeven dan dat het is binnengekomen...
Hoezo?Jongere schreef:Tuig is het.
Jongere schreef:Tuig is het.
Juist, met een grote T

Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Het zou best kunnen. Maar het is best moeilijk om geld over te houden, als je loon of uitkering de prijsstijging niet bijhoudt. En dat is de laatste jaren wel aan de gang. De inflatie is minstens 6 procent. Men publiceert 3 procent. Zodeinde krijg je er 3 procent bruto bij, maar na belastingen is dat nog maar 1,5 procent. Je voelt je steeds rijk met de verhoging, maar het gat wordt steeds groter.Mister schreef:Als het terechte schulden zijn: innen. Ik tegenwoordig het idee dat de gemiddelde Nederlander meer uitgeeft dan hij binnenkrijgt, dat sparen een vies woord is geworden en dat het geld eerder is uitgegeven dan dat het is binnengekomen...
Momenteel gaat het wel weer, maar ik heb ook wel een tijd gekend, dat er aan het eind van het salaris nog een stukje maand over was. Terwijl ik wel steeds een goed inkomen had. Door allerlei inkomensafhankelijke regelingen viel ik steeds meer tussen wal en schip. Dus sparen was meer een woord van een andere planeet dan vies. En inderdaad werd dan meer uitgegeven dan kon. De kinderbijslag dempte de boel weer wat. Gezinnen in NL hebben het gewoon reuze moeilijk.
Veel van de armen kopen loten. 1000 euro zou al wat lucht geven.
We zullen maar eens zien wat 2009 zal brengen. Best mogelijk dat de meeste economieboeken herschreven moeten worden. Of op z'n minst een herziene herdruk krijgen. (Toen ik op school zat had Heertje juist het hoofdstuk 'stagflatie' toegevoegd.
--------------
Ik reageerde even op z'n Tukkers.Kaw schreef:Hoezo?Jongere schreef:Tuig is het.

Ik word te oud voor Refoforum.Jongere schreef:Ik reageerde even op z'n Tukkers.Kaw schreef:Hoezo?Jongere schreef:Tuig is het.

Idd tuig jongereJongere schreef:Ik reageerde even op z'n Tukkers.Kaw schreef:Hoezo?Jongere schreef:Tuig is het.

Tukkertje, ik vind dat je wel heel snel met een hard ongenuanceerd oordeel klaar staat, zonder kennis te hebben van enige achtergrondinformatie.tukkertje schreef:Idd tuig jongereJongere schreef:Ik reageerde even op z'n Tukkers.Kaw schreef:Hoezo?Jongere schreef:Tuig is het.![]()
Je bent toch geen familie van onze blonde Limburger?
't Zou mss. wel eens goed voor je kunnen zijn om ondere andere omstandigheden te verkeren.
[quote="jvdgTukkertje, ik vind dat je wel heel snel met een hard ongenuanceerd oordeel klaar staat, zonder kennis te hebben van enige achtergrondinformatie.
't Zou mss. wel eens goed voor je kunnen zijn om ondere andere omstandigheden te verkeren.[/quote]
Heb idd een broer die Geert heet.
't Zou mss. wel eens goed voor je kunnen zijn om ondere andere omstandigheden te verkeren.[/quote]
Heb idd een broer die Geert heet.
en is-ie wild?tukkertje schreef:Heb idd een broer die Geert heet.
~~Soli Deo Gloria~~
Dat wil(d) je niet weten