Bron: Reformatorisch Dagblad (http://www.kerktijden.nl)
Ik vind het bijzonder, vandaar een topic

Hij komt, als ik het mij goed herinner, uit (de omgeving van) Rijssen, en was voordien postbode.-DIA- schreef:Ik geloof niet dat ik deze ds. B. Reinders ken...
Vroeger was er ook een ds. B. Reinders in de Gereformeerde Gemeenten, die heb ik wel gekend...
-DIA-
Gijs zal hem dan wel kennen! Ik ken heel weinig mensen, ook omdat ik geen geboren Rijssenaar ben...Rens schreef:Hij komt, als ik het mij goed herinner, uit (de omgeving van) Rijssen, en was voordien postbode.-DIA- schreef:Ik geloof niet dat ik deze ds. B. Reinders ken...
Vroeger was er ook een ds. B. Reinders in de Gereformeerde Gemeenten, die heb ik wel gekend...
-DIA-
Bart was zelfs een voorganger van Gijs in dezelfde postwijk. Voor mij blijft 'ie altijd Bart de postbode. Aardige man trouwens.-DIA- schreef:Gijs zal hem dan wel kennen! Ik ken heel weinig mensen, ook omdat ik geen geboren Rijssenaar ben...Rens schreef: Hij komt, als ik het mij goed herinner, uit (de omgeving van) Rijssen, en was voordien postbode.
-DIA-
't is wel een creatieve manier van omgaan met het beroepingswerkverbod, over ieder beroepingsitem een topic openen met de suggestie die meteen te sluitenKlaas-Jan schreef:Aangenomen naar Staphorst (HHK): Ds. B. Reinders te Harskamp
Bron: Reformatorisch Dagblad (http://www.kerktijden.nl)
Ik vind het bijzonder, vandaar een topic
Ik dacht dat deze Ds B Reinders afkomstig was van de GG-DIA- schreef:Ik geloof niet dat ik deze ds. B. Reinders ken...
-DIA-
Die oude wel, maar die is (voor zover ik het uit betrouwbare bron heb gehoord) ten onrechte uit zijn ambt gezet...BJD schreef:Ik dacht dat deze Ds B Reinders afkomstig was van de GG-DIA- schreef:Ik geloof niet dat ik deze ds. B. Reinders ken...
-DIA-
Zeg het dan ook niet...-DIA- schreef:Die oude wel, maar die is (voor zover ik het uit betrouwbare bron heb gehoord) ten onrechte uit zijn ambt gezet...BJD schreef:Ik dacht dat deze Ds B Reinders afkomstig was van de GG-DIA- schreef:Ik geloof niet dat ik deze ds. B. Reinders ken...
-DIA-
Wel heeft hij aanleiding daartoe gegeven, maar het was niet zo dat het schorsingswaardig was...
Ik denk dat ik dit hier niet in het openbaar moet zeggen...
Zoals zovelen....Gian schreef:In de gg is hij niet aangenomen.
Toen is hij hervormd geworden