Ds D Burggraaf
Ds D Burggraaf
Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
Re: Ds D Burggraaf
Intens triest nieuws.HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
Zo jong! en dan deze weg.HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
Ik hoop dat de Heere hem eenswillend wil maken met de weg die hij moet gaan.
Toch blijven deze dingen voor mensen soms onbegrijpelijk.Oude Paden schreef:Zo jong! en dan deze weg.HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
mijn mans neef heeft hetzelfde meegemaakt.
Veel belovend en nu alweer een poosje met emeritaat, 37 jaar...
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
De wegen van de Heere zijn voor een mens niet te doorgronden.Ariene schreef:Toch blijven deze dingen voor mensen soms onbegrijpelijk.Oude Paden schreef:Zo jong! en dan deze weg.HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
mijn mans neef heeft hetzelfde meegemaakt.
Veel belovend en nu alweer een poosje met emeritaat, 37 jaar...
Hij doet wat goed is in Zijn oog.
Wij begrijpen er niets van.
Wij zijn maar mensen met een beperkt verstand.
-
Uit deze berichten blijkt dat het ongeval al een half jaar eerder heeft plaatsgevonden:HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=7583
Maar niettemin een hele moeilijke zaak voor deze predikant en de gemeente van Maartensdijk.
het ongeluk heeft dus echt plaatsgehad in de eerste week van januari 2008vriend-en-metgezel schreef:Uit deze berichten blijkt dat het ongeval al een half jaar eerder heeft plaatsgevonden:HHKtE schreef:Ds D Burggraaf wordt binnen enkele maanden losgemaakt van de HHK te Maartensdijk.Er is een procedure gestart omdat hij met invaliditeitsemeritaat moet gaan ivm de gevolgen van het ongeluk in jan 2008
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=39&t=7583
Maar niettemin een hele moeilijke zaak voor deze predikant en de gemeente van Maartensdijk.
En wie van jullie weet hoe het in Huizen bij de HHK eraan toegaat? Ik las ergens dat er nu twee gemeenten zijn. Wie weet de grootte van deze gemeenten? Aan welke gemeente blijft ds. A. Kot verbonden? Of...wordt ook deze predikant losgemaakt?
- Oude-Waarheid
Wat heeft bovenstaande met Ds D. Burggraaf te maken?claus schreef:En wie van jullie weet hoe het in Huizen bij de HHK eraan toegaat? Ik las ergens dat er nu twee gemeenten zijn. Wie weet de grootte van deze gemeenten? Aan welke gemeente blijft ds. A. Kot verbonden? Of...wordt ook deze predikant losgemaakt?
En wens Ds. D.Burggraaf en zijn gemeente Maartensdijk Sterkte!!!
Niets.Oude-Waarheid schreef:Wat heeft bovenstaande met Ds D. Burggraaf te maken?
Tijd voor een slotje.