sorry dames en heren als je dus geen antwoord krijg op je reactie
PB vind ik te lastig
gegroet tot het betreffende topic weer open gaat

Welke topics?Billy schreef:tjonge, kom ik na zaterdag weer op tforum heb ik zo 3 topics waarin reacties stonden op mij maar daar kan ik niet meer reageren.
PB vind ik te lastig
gegroet tot het betreffende topic weer open gaat![]()
Meestal wel. Enige lijn is er niet in te ontdekken in ieder geval.jvdg schreef:Welke topics?Billy schreef:tjonge, kom ik na zaterdag weer op tforum heb ik zo 3 topics waarin reacties stonden op mij maar daar kan ik niet meer reageren.
PB vind ik te lastig
Ze worden heus niet zonder reden gesloten hoor.
refo schreef:Meestal wel. Enige lijn is er niet in te ontdekken in ieder geval.jvdg schreef:Welke topics?Billy schreef:tjonge, kom ik na zaterdag weer op tforum heb ik zo 3 topics waarin reacties stonden op mij maar daar kan ik niet meer reageren.
PB vind ik te lastig
Misschien is de lijn wel dat jij reageertrefo schreef:Meestal wel. Enige lijn is er niet in te ontdekken in ieder geval.jvdg schreef:Welke topics?Billy schreef:tjonge, kom ik na zaterdag weer op tforum heb ik zo 3 topics waarin reacties stonden op mij maar daar kan ik niet meer reageren.
PB vind ik te lastig
Zie hier om een tipje van de sluier opgelicht te krijgen.refo schreef:Meestal wel. Enige lijn is er niet in te ontdekken in ieder geval.jvdg schreef:Welke topics?Billy schreef:tjonge, kom ik na zaterdag weer op tforum heb ik zo 3 topics waarin reacties stonden op mij maar daar kan ik niet meer reageren.
PB vind ik te lastig