Mij lijkt hij lekker snel, moet ik zeggen. Alleen helaas niet zoveel opties en handigheidjes als met Firefox.
Google is handig, maar wees in het gebruik verstandig! Ze krijgen, in my humble opinion, teveel macht over de internetgebruiker.Google schreef:Door het verstrekken, publiceren of weergeven van Inhoud door of via de Services, verleent u Google een eeuwigdurende, onherroepelijke, wereldwijde, royaltyvrije en niet-exclusieve licentie op het reproduceren, aanpassen, wijzigen, vertalen, publiceren, verspreiden, publiekelijk uitvoeren en weergeven van deze Inhoud.
Dat artikel in EULA was een foutje, en is al lang aangepast...Da Capo schreef:Ondanks de veelbelovende verbetering (bijv. dat elke tab zijn eigen proces heeft) ga ik 'm zeer waarschijnlijk niet gebruiken. Google houdt alles bij wat je in deze browser intikt. Met name artikel 11 van de service voorwaarden staat mij niet zo aan. Wat moet je met de zinsnede:Google is handig, maar wees in het gebruik verstandig! Ze krijgen, in my humble opinion, teveel macht over de internetgebruiker.Google schreef:Door het verstrekken, publiceren of weergeven van Inhoud door of via de Services, verleent u Google een eeuwigdurende, onherroepelijke, wereldwijde, royaltyvrije en niet-exclusieve licentie op het reproduceren, aanpassen, wijzigen, vertalen, publiceren, verspreiden, publiekelijk uitvoeren en weergeven van deze Inhoud.
Dat is het installatieprogramma. Tijdens het installeren wordt de rest gedownload.Gian schreef:Grappige browser. Download van nog geen halve mb... en toch snel.
Het staat er volgens mij nog steeds zo op. Gebruik je momenteel dus Google Chrome, dan ben je er wel mee akkoord gegaan.memento schreef:Dat artikel in EULA was een foutje, en is al lang aangepast...Da Capo schreef:Ondanks de veelbelovende verbetering (bijv. dat elke tab zijn eigen proces heeft) ga ik 'm zeer waarschijnlijk niet gebruiken. Google houdt alles bij wat je in deze browser intikt. Met name artikel 11 van de service voorwaarden staat mij niet zo aan. Wat moet je met de zinsnede:Google is handig, maar wees in het gebruik verstandig! Ze krijgen, in my humble opinion, teveel macht over de internetgebruiker.Google schreef:Door het verstrekken, publiceren of weergeven van Inhoud door of via de Services, verleent u Google een eeuwigdurende, onherroepelijke, wereldwijde, royaltyvrije en niet-exclusieve licentie op het reproduceren, aanpassen, wijzigen, vertalen, publiceren, verspreiden, publiekelijk uitvoeren en weergeven van deze Inhoud.
Zie bv tweakers.net