pc

welke windows hebben jullie ?

vista
9
24%
xp
27
73%
2000
0
Geen stemmen
anders
1
3%

Totaal aantal stemmen: 37

janP95

pc

Bericht door janP95 »

wat doen jullie alemaal achter de pc ?
laat het me weten :haha :haha :jongle :haha
hmprff

Re: pc

Bericht door hmprff »

ik heb windows vista, maar Office XP
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Moni

Bericht door Moni »

Ik heb nog niet zo heel lang een nieuwe pc en daar stond windows vista op, maar het vervelende is dat je er geen cd van krijgt. Klik 1 keer perongeluk op de slaapstand en vista is beschadigd..... geen internet meer enzo, dus snel vista eraf gegooid en xp er weer op gezet!! Werkt veel beter.

Op internet lees ik refoforum ;) doe eens een spelletje en heel soms eens een msn geprekje.
Rens

Bericht door Rens »

janP95 schreef:wat doen jullie alemaal achter de pc ?
laat het me weten :haha :haha :jongle :haha
nou, áchter de pc ligt meestal Puck te pitten, zelf zit ik er normaliter vóór. meestal om m'n hyves bij te werken, mails bij te werken/beantwoorden, muziek downloaden via LimeWire (en ook weer afspelen op al die vele momenten dat ik niet met de pc bezig ben.), RF meelezen (maar zeer zelden nog iets posten), tja dat was het wel..........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
albion

Bericht door albion »

Een heleboel in ieder geval. we hebben xp. Ik lees het refoforum en reageer soms. Mijn Word heb ik vaak aan vanwege alle opdrachten die er gemaakt moet worden, en ik typ nog wel eens teksten, verder Excel om de cijfers in te voeren, op zijn tijd samen met mijn zoon een game en als het moet even hyves bekijken, ik heb wel msn maar zit daar nooit op, lijkt me niks (moet net iedereen ook aanwezig zijn waar je mee wil msn'n), emails versturen. Ook zit ik veel op Internet om ideeën op te doen voor opdrachten en op Engelse sites, etc....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Da Capo

Bericht door Da Capo »

Draai Windows XP met Office 2007.
Doe aan website- en software-ontwikkeling, ben met grafische zaken bezig (foto- en video-editing) en last but not least doe aan Bijbelstudie en reageer op (sommige) topics hier op RF.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Lourens

Bericht door Lourens »

Windows Vista Ultimate met Office 2007.

Wat doe ik......... mailen, administratie voetbalvereniging i.s.m. de KNVB-database.
Verder ben ik een liefhebber van forums.
Onderhouden van contacten via hyves en msn.

Ehhhhhh. Websites bijhouden en grafisch met foto's en video is in opkomst.

Kortom............heel wat uren.

En ja, ook bijbelstudie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Marnix

Bericht door Marnix »

Mag er nog een optie bij? Geen Windows. Die mensen zijn er ook nog. Linux en OS X (Mac) zijn bijvoorbeeld goede alternatieven :) Gelukkig is die mogelijkheid er ook nog :D

Van WIndows XP ben ik geen fan, Windows Vista is helemaal een drama :) Ik ben een tevreden gebruiker van Mac OS X (Leopard).
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
haaf

Bericht door haaf »

Ik werk ook regelmatig met een mac, maar ik kan daar nou echt niet enthousiast van worden. Ze werken echt niet beroerd maar ook echt niet lekkerder dan windows.
XP vind ik best gaan en als je Vista een beetje naar je hand zet gaat dat ook best.
Kislev

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
refo

Bericht door refo »

Dit is toch ook leuk:

Afbeelding
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Kislev

Bericht door Kislev »

Wasda?
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Kislev schreef: Alleen geen Vista nemen ben ik inmiddels achter. XP schijnt toch wel wat betrouwbaarder te zijn (of iets minder slecht moet ik misschien zeggen).
Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er sinds ik ermee werk (ong. 1 jaar nu) geen enkel probleem mee heb, draait samen in een netwerk met XP, printerserver etc. Nog niets vervelends gebeurd. PnP beter als in XP. (nee, ik heb geen aandelen)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Kislev schreef:Maar.... ik vind PC's zo spuuglelijk!!! Het liefste kocht ik dit, ...
Het is een stuk gereedschap, meer niet. Geen deelnemer aan een modeshow, of zo.
Of koop jij je boorhamer ook in design-uitvoering?
Kislev

Bericht door Kislev »

--
Laatst gewijzigd door Kislev op 26 okt 2009, 17:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie