Overleden: forumlid KleinMeiske (vh: Voorbede gevraagd)
- Johann Gottfried Walther
Overleden: forumlid KleinMeiske (vh: Voorbede gevraagd)
Beste forumleden,
Bij deze zou ik iedereen willen oproepen of jullie in jullie gebeden KleinMeiske
zouden willen meenemen. Dit omdat het niet goed met haar gaat.
En zij Gods nabijheid en kracht wel bijzonder van node heeft.
Vooral ook omdat zij maandag een operatie zal ondergaan waarvan
de theoretische kans van slagen 50% is.
Bij deze zou ik iedereen willen oproepen of jullie in jullie gebeden KleinMeiske
zouden willen meenemen. Dit omdat het niet goed met haar gaat.
En zij Gods nabijheid en kracht wel bijzonder van node heeft.
Vooral ook omdat zij maandag een operatie zal ondergaan waarvan
de theoretische kans van slagen 50% is.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Re: Voorbede gevraagd
Misschien komt KleinMeiske ´s ochtends nog, zijn er dan mensen die met haar willen praten in de chat?
En dan zo dat ze het kan begrijpen!!
Ze zal 's avonds geopereerd worden, willen jullie echt allemaal voor haar bidden!!!!!!!!
En dan zo dat ze het kan begrijpen!!
Ze zal 's avonds geopereerd worden, willen jullie echt allemaal voor haar bidden!!!!!!!!
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- JolandaOudshoorn
Beste KleinMeiske,
Ik zal voor je bidden, niet alleen dat de operatie goed zal mogen gaan, maar ook dat je je zal getroost weten en beschernd door de Ene Almachtige God die jouw leven ookin Zijn hand heeft!
Sterkte!
Ik zal voor je bidden, niet alleen dat de operatie goed zal mogen gaan, maar ook dat je je zal getroost weten en beschernd door de Ene Almachtige God die jouw leven ookin Zijn hand heeft!
Sterkte!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:Beste KleinMeiske,
Sterkte!
Hier sluit ik me bij aan!
Klamp je vast aan Gods Woord!
Stel je vertrouwen op de Heer je God, want in zijn hand ligt heel je levenslot.
Dat is tegelijk ook mijn gebe, dat je dat mag leren!
Dat is tegelijk ook mijn gebe, dat je dat mag leren!
Laatst gewijzigd door Marnix op 14 jul 2008, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Wilma van den Berg
Hier sluit ik me bij aan. Verwacht het niet van dokters maar van de Grote Dokter, Die alles kent en weet! Sterkte in alle dingen!Marnix schreef:Stel je vertrouwen op de Heer je God, want in zijn hand ligt heel je levenslot.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik sprak net Kleinmeiske nog heel even op de chat. Ze vroeg me jullie te bedanken voor de reacties.
De Heer is mijn Herder, mij ontbreekt niets.
Ze staat op mijn gebedslijstje.
Inmiddels is de operatie misschien al geweest?
Inmiddels is de operatie misschien al geweest?
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Net gehoord dat ze door de operatie heen is, maar de toestand is kritiek. Gebed blijft nodig!
hey
ik krijg net een mailtje binnen, ze leeft nog steeds maar ligt onder erge narcose
haar toestand word gelukkig langzaam aan stabiel
als jullie meer informatie willen of even iets van jullie willen laten horen kunnen jullie een
mailtje sturen naar: mademoiselle_katie@live.nl
zolang zijzelf nog niet kan antwoorden word er door haar vriendin geantwoord die bij haar is
Slu
ik krijg net een mailtje binnen, ze leeft nog steeds maar ligt onder erge narcose
haar toestand word gelukkig langzaam aan stabiel
als jullie meer informatie willen of even iets van jullie willen laten horen kunnen jullie een
mailtje sturen naar: mademoiselle_katie@live.nl
zolang zijzelf nog niet kan antwoorden word er door haar vriendin geantwoord die bij haar is
Slu
We denken in grote lijnen, maar we leven in details
Beste forumleden,
Er is net bericht gekomen dat Kate dinsdagavond is overleden. Waarschijnlijk is ze niet meer uit haar narcose geweest.
Als God nog niet je Zaligmaker is, zoek Hem dan nu! Voor het te laat is. Niemand weet hoe lang hij of zij nog leeft. alsjeblieft, luister naar Zijn roepstem!
Er is net bericht gekomen dat Kate dinsdagavond is overleden. Waarschijnlijk is ze niet meer uit haar narcose geweest.
Als God nog niet je Zaligmaker is, zoek Hem dan nu! Voor het te laat is. Niemand weet hoe lang hij of zij nog leeft. alsjeblieft, luister naar Zijn roepstem!
- JolandaOudshoorn
Ben er een beetje verward van. Woorden schieten te kort. "O Heer, dat ze U heeft leren kennen als Borg en Middelaar! En gedenk haar familie!"
We kunnen niet zonder Jezus, niet in dit leven, maar zeker niet in het sterven!
We kunnen niet zonder Jezus, niet in dit leven, maar zeker niet in het sterven!
Is dat dezelfde als Klein Meiske?hmprff schreef:Beste forumleden,
jaJo-Ann schreef:Is dat dezelfde als Klein Meiske?hmprff schreef:Beste forumleden,
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Amen!hmprff schreef: Als God nog niet je Zaligmaker is, zoek Hem dan nu! Voor het te laat is. Niemand weet hoe lang hij of zij nog leeft. alsjeblieft, luister naar Zijn roepstem!
My one and only goal;
His image in my soul.