Terugblik meeting

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11432
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Terugblik meeting

Bericht door Mister »

Joannah schreef:
refo schreef:Het nemen van een kiekje zal wel prima zijn. Maar als die op een openbaar forum komt is dat andere kiek eh.. koek.
Maar als de volledige naam er niet bij staat, weet nog niemand wie je bent. heb je je eigen naam wel eens in Google gestopt?
ben benieuwd welk percentage van ons allemaal niet te vinden is, al dan niet met foto (Images aanklikken)
Ik sta erop, in ieder geval.... had ik niet verwacht trouwens.
Maar ik kan er niet mee zitten.
Prima, maar accepteer het dan gewoon als anderen daar wel mee zitten.
Verder zit ik niet in Google qua images en slechts 2 vermeldingen op het internet. Dat wil ik graag zo houden ;)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17448
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Terugblik meeting

Bericht door huisman »

helma schreef:dat mag iedereen toch zelf weten? je kan er goede redenen voor hebben om niet met je foto op internet te willen

Ik ben top secret :OO3 dus please geen foto's :garde (gevoelig defensiemateriaal)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Terugblik meeting

Bericht door Luther »

Oeps.... 3 pagina's op google.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18749
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Terugblik meeting

Bericht door helma »

Luther schreef:Oeps.... 3 pagina's op google.

tja, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? wie aan de slotkapel ..eh...weg timmert heeft veel bekijks
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Terugblik meeting

Bericht door Joannah »

helma schreef:
Luther schreef:Oeps.... 3 pagina's op google.

tja, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? wie aan de slotkapel ..eh...weg timmert heeft veel bekijks
About 154,000,000 results (0.19 seconds) levert de bekendste monnik op, in google.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Luther
Berichten: 15857
Lid geworden op: 25 jun 2008, 20:16
Contacteer:

Re: Terugblik meeting

Bericht door Luther »

helma schreef:
Luther schreef:Oeps.... 3 pagina's op google.

tja, hoe gaat dat spreekwoord ook alweer? wie aan de slotkapel ..eh...weg timmert heeft veel bekijks
:haha
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Plaats reactie