Kan ik misschien met iemand meerijden vanaf station Gorinchem? Dan hoef ik niet in m'n eentje naar binnen

mathilde schreef:Zoals eerder gezegd: ik durf niet meer naar de meeting![]()
![]()
Kan ik misschien met iemand meerijden vanaf station Gorinchem? Dan hoef ik niet in m'n eentje naar binnen![]()
echt hoor! KOm op! Wij zijn niet eng!! Het gaat echt wel goed komen!!!!judith schreef:mathilde schreef:Zoals eerder gezegd: ik durf niet meer naar de meeting![]()
![]()
Kan ik misschien met iemand meerijden vanaf station Gorinchem? Dan hoef ik niet in m'n eentje naar binnen![]()
Ik zal je opwachten bij de deur!!! Samen met Mo!
De voordeur of de achterdeur?judith schreef:mathilde schreef:Zoals eerder gezegd: ik durf niet meer naar de meeting![]()
![]()
Um........welke deur moeten we naar binnenTiberius schreef:De voordeur of de achterdeur?judith schreef:mathilde schreef:Zoals eerder gezegd: ik durf niet meer naar de meeting![]()
![]()
De voordeur; de achterdeur is de uitgang.judith schreef:Um........welke deur moeten we naar binnen?
Ja, en? Heb je geen fiets dan?Jongere schreef:De buschauffeurs staken.
iedereen is anders... tochMarnix schreef:Ik snap je nog steeds niet. Waarom durf je niet? Het zijn gewoon de mensen waar je mee forumt, chat... Waar ben je bang voor?
ja en vandaag willen de veerponden et ook gaan doenjan03 schreef:Ja, en? Heb je geen fiets dan?Jongere schreef:De buschauffeurs staken.
Ik heb ook nog vervoer nodig, anders kan ik niet komenmathilde schreef:Ik heb iemand gevonden![]()
![]()
Topic kan dicht
en waarvandaaan kom je dan...freek schreef:Ik heb ook nog vervoer nodig, anders kan ik niet komenmathilde schreef:Ik heb iemand gevonden![]()
![]()
Topic kan dicht