Curatorium Ger. Gem. in Ned. 2008
Curatorium Ger. Gem. in Ned. 2008
Op 28 en 29 mei hoopt het curatorium van de Ger. Gem. in Ned. weer te vergaderen.
Op een van deze dagen zullen stud. J.A.Weststrate en stud. M.Krijgsman examens doen.
Geen gezeur over curatoriums of de Ger.Gem. in Ned. in dit topic please
Op een van deze dagen zullen stud. J.A.Weststrate en stud. M.Krijgsman examens doen.
Re: Curatorium Ger. Gem. in Ned. 2008
Worden ze dan allebei beroepbaar gesteld?
Nee,
stud. J.A. Weststrate zal dan waarschijnlijk beroepbaar gesteld worden
stud. M. Krijgsman zal dan mogen proponeren
stud. J.A. Weststrate zal dan waarschijnlijk beroepbaar gesteld worden
Als ze allebei slagen voor het examen wat vaak wel het geval is.petite schreef: stud. J.A. Weststrate zal dan waarschijnlijk beroepbaar gesteld worden
petite schreef:Geen gezeur over curatoriums of de Ger.Gem. in Ned. in dit topic please

Iemand die al wat langer meeleest??
Welkom!

ja èn...petite schreef:Op 28 en 29 mei hoopt het curatorium van de Ger. Gem. in Ned. weer te vergaderen.
wat wil je bereiken met dit topic???
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ja, ik lees idd al een poosje mee ja
Dan kan er tzt over gepraat worden hè.
Maar ik wilde het alvast onder de aandacht brengen.

Zucht niet tegen elkander, broeders, opdat gij niet veroordeeld wordt; ziet, de Rechter staat voor de deur. (Jak. 5: 9)
zodat we straks misschien blij moeten zijn als er nog 1 tje mag opgaan ofzo?petite schreef:Ja, ik lees idd al een poosje mee ja![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik hoop niet op 1, maar velen!
Tja. Lekker discutabel allemaal.
Wie bepaald wat? Wie amakt er de dienst uit??
Wie bepaald wat? Wie amakt er de dienst uit??
- sweelinck 25
petite schreef:Op 28 en 29 mei hoopt het curatorium van de Ger. Gem. in Ned. weer te vergaderen.
- sweelinck 25
Weet iemand wanneer het curatorium van de Ger.Gem. vergadert? of zijn ze al bijeen geweest, ik heb nog nergens wat gelezen.
Dhr. Krijgsman is leraar godsdienst en engels geweest. Moet toch gek lopen als hij niet slaagt. Met zijn kennis van de engelse taal zullen ze in de overzeese gemeenten wel blij mee zijn.sunlover schreef:Als ze allebei slagen voor het examen wat vaak wel het geval is.petite schreef: stud. J.A. Weststrate zal dan waarschijnlijk beroepbaar gesteld worden
Mag ik op dit forum zeggen dat ik dit een ongelofelijk st**me opmerking vind of ga ik dan te ver. Wat ontzettend flauw, of sterker, misselijk!henriët schreef:zodat we straks misschien blij moeten zijn als er nog 1 tje mag opgaan ofzo?petite schreef:Ja, ik lees idd al een poosje mee ja![]()
Jij moet eens heel goed de openingsposting lezensweelinck 25 schreef:Weet iemand wanneer het curatorium van de Ger.Gem. vergadert? of zijn ze al bijeen geweest, ik heb nog nergens wat gelezen.