Verschillende kerken
Verschillende kerken
Van welke kerk ben je?
Waarom van die kerk?
En heeft die kerk een website?
Mijn kerk is Http://www.ngk.nl/dordrecht
Ik ben er lid van omdat ze hartelijk zijn en ik me daar thuis voel. En daar komt bij dat ze uit de bijbel preken :,
Waarom van die kerk?
En heeft die kerk een website?
Mijn kerk is Http://www.ngk.nl/dordrecht
Ik ben er lid van omdat ze hartelijk zijn en ik me daar thuis voel. En daar komt bij dat ze uit de bijbel preken :,
Capitol Worhip Centre
Een evangelisch charismatisch internationaal kerkgenootschap.
Waarom? Omdat er waarheid verkondigt wordt, je vrijgelaten wordt om te groeien in relatie met God en omdat er vrijheid is. Er vrije beweging van de heilige Geest (mag) plaatsvinden.Men vrij is van door mensen opgestelde wettische regels.
site:http://www.capitolworshipcentre.org
Een evangelisch charismatisch internationaal kerkgenootschap.
Waarom? Omdat er waarheid verkondigt wordt, je vrijgelaten wordt om te groeien in relatie met God en omdat er vrijheid is. Er vrije beweging van de heilige Geest (mag) plaatsvinden.Men vrij is van door mensen opgestelde wettische regels.
site:http://www.capitolworshipcentre.org
Zoals eerder al gezegt ben ik een soort geestelijke nomaden... ben overal wel een keer geweest.
Maar momenteel ga ik naar de Kerk van de Nazareners in Vlaardingen omdat ze gericht zijn op de wereld en niet op de kerk (met kleine letter) en de dominee een zeer goede Bijbeluitleggert is.
Als ik bij mijn vriendin ben ga ik naar de Vrije Baptisten Gemeente in Drachten. Ook een goede kerk met gedegen Bijbeluitleg en leuke mensen (Friezen rulen!!!).
Maar verder ben ik van mening dat het label niet zo veel zegt, zolang je maar als individu lid bent van de Kerk. Het gaat uiteindelijk toch om jouw persoonlijke relatie met God, want God zal later echt niet per kerk gaan oordelen, maar per ziel. (hoewel per kerk natuurlijk wel wat sneller gaat
)
Maar momenteel ga ik naar de Kerk van de Nazareners in Vlaardingen omdat ze gericht zijn op de wereld en niet op de kerk (met kleine letter) en de dominee een zeer goede Bijbeluitleggert is.
Als ik bij mijn vriendin ben ga ik naar de Vrije Baptisten Gemeente in Drachten. Ook een goede kerk met gedegen Bijbeluitleg en leuke mensen (Friezen rulen!!!).
Maar verder ben ik van mening dat het label niet zo veel zegt, zolang je maar als individu lid bent van de Kerk. Het gaat uiteindelijk toch om jouw persoonlijke relatie met God, want God zal later echt niet per kerk gaan oordelen, maar per ziel. (hoewel per kerk natuurlijk wel wat sneller gaat

TCB gaat zoals gebruikelijk weer zeuren. Ik kwam dit tegen en vond het wel mooi en gepast om hier te plaatsen. Begin dan niet meteen te mekkeren over originaliteit. En wat heb je eraan dat ik van de GerGem ben?Origineel geplaatst door The Critical Brother
Zéér origineel!
Probeer er ook eens wat eigen inbreng in te stoppen, zou ik zeggen............
TCB gaat zoals gebruikelijk weer zeuren. Ik kwam dit tegen en vond het wel mooi en gepast om hier te plaatsen. Begin dan niet meteen te mekkeren over originaliteit. En wat heb je eraan dat ik van de GerGem ben? [/quote]
En jij gaat weer tegen mn broertje te keer.........Moet dat nu..........Hij is net terug. Wees blij dat ie wat zegt........:in
o:o
En jij gaat weer tegen mn broertje te keer.........Moet dat nu..........Hij is net terug. Wees blij dat ie wat zegt........:in
Tsjoh, wat grappig Madtice. Kom je dan een keer uit de kerk bij ons koffie drinken? ik woon er zeg maar op een steenworp afstand (als je hard kunt gooienOrigineel geplaatst door Madtice

Ff een herinnering voor je ik woon al op me zelf..............:, En hij is volwassen hoor......kun je beter naar hem u2u en.Origineel geplaatst door KislevBROERTJE!!!!:wo :$ :wo :$ Probeert tie thuis ook altijd de leukste te zijn?Origineel geplaatst door madelief
En jij gaat weer tegen mn broertje te keer.........Moet dat nu..........Hij is net terug. Wees blij dat ie wat zegt........:ino:o
Voed hem dan alsjeblieft een beetje op, wil je? :,:D
Nou.......de koffie die ze er na de dienst schenken, schijnt nog slechter te zijn dan gootwater.............:$Origineel geplaatst door Madtice
Prima, alleen moet ik dan nog even wat verzinnen op het vervoer naar huis. Ik neem aan dat je wel 's wat van die kerk gehoord hebt, als je er zo dichtbij woont. Positieve dingen, of doen ze achter mijn rug langs ook hele verkeerde dingen![]()
Je kunt dan nog beter 'Lecramse koffie' drinken..........:,
The Critical Brother (niet van slagroom in de koffie hoor!)