Weet iemand wat er aan de hand is in de HHK in Huizen? Ik heb van verschillede bronnen gehoord
dat het daar niet goed zit in de gemeente.
Wat is er precies aan de hand.
Gelieve geen discussies hier, alleen maar feiten.
HHK Huizen
Re: HHK Huizen
Tjonge, als het op het ene forum niet lukt, probeert men het op een ander forum 

Volgens mij zijn er alleen maar roddels? Als ik wat google kom ik er een aantal tegen. In Huizen zouden mensen zonder hoedje of met tv van het avondmaal zijn gehouden en mochten ze niet dopen.
Als dat de keuze is van de kerkenraad, dan heeft men zich daar aan te houden. Wil je zonder hoedje en met tv aan het avondmaal, dan kies je toch lekker een lichtere gemeente 200 meter verderop? Ik zie het probleem niet zo.
Als dat de keuze is van de kerkenraad, dan heeft men zich daar aan te houden. Wil je zonder hoedje en met tv aan het avondmaal, dan kies je toch lekker een lichtere gemeente 200 meter verderop? Ik zie het probleem niet zo.
- sweelinck 25
Op welk forum dan freek??freek schreef:Tjonge, als het op het ene forum niet lukt, probeert men het op een ander forum
Moderator opmerking
Deze topic gaat op slot
. Als er feitelijke informatie beschikbaar is, kan je dit pb-en naar één van de mods, mogelijk dat we dan de topic weer ontsluiten
Deze topic gaat op slot