Meeting; aan u de keus; meeste stemmen gelden

Meeste stemmen gelden; Meeting

Peiling eindigde op 12 feb 2008, 21:59

ik betaal liever # 7,00 (incl intree)
6
46%
ik kies voor een verdeling van de consumpties en betaal 1 á 2 euro intree
7
54%

Totaal aantal stemmen: 13

helma

Meeting; aan u de keus; meeste stemmen gelden

Bericht door helma »

Alleen Meetinggasten mogen stemmen :!:

Regelen MM &H alles en betaalt u gewoon een vast bedrag?
Of bent u het eens met een verdeling zoals te vinden op het lijstje (als u liever wilt ruilen/of u vindt uw bijdrage te groot is overleg ten allen tijde mogelijk)

De poll duurt zes dagen; dan maken we op grond van de stemming de keus.
henriët

Bericht door henriët »

ik pas me aan bij de meerderheid, maakt me echt helemaal niks uit...
helma

Bericht door helma »

henriët schreef:ik pas me aan bij de meerderheid, maakt me echt helemaal niks uit...

kan niet; je moet een keus maken :wink:
caprice

Bericht door caprice »

Hmm. Een pak sap is goedkoper. Maar wie garandeert mij dat het zo blijft, dat ik dat mee moet nemen? :roll:
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

caprice schreef:Hmm. Een pak sap is goedkoper. Maar wie garandeert mij dat het zo blijft, dat ik dat mee moet nemen? :roll:
tja, als de voorkeur voor de lijst blijft, dan blijft het bij sap voor jou.... omdat je maar een poosje komt...... :mrgreen:
caprice

Bericht door caprice »

MarthaMartha schreef:
caprice schreef:Hmm. Een pak sap is goedkoper. Maar wie garandeert mij dat het zo blijft, dat ik dat mee moet nemen? :roll:
tja, als de voorkeur voor de lijst blijft, dan blijft het bij sap voor jou.... omdat je maar een poosje komt...... :mrgreen:
Als dat zeker zo is, stem ik voor de tweede optie, met dit topic in mijn achterhoofd. :D
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Daphne

Bericht door Daphne »

ppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffoeh! :shock:

Ook nog eens 2 a 3 euro bij lappen als je al een heerlijke consumptie mee neemt... plus benzine kosten... :roll:

Het is altijd heel makkelijk om vanaf de kant af te roepen wat je moet doen hoor... neem me 't niet kwalijk... maar ik denk inderdaad dat er een idee geopperd had moeten worden. De meeting die Vlindertje en Memento hebben georganiseerd ging zo: Geef je op voor de meeting, er staat n potje waarin je centjes kan doen. Er zijn chipjes, taartjes, borrelnootjes, koffie en (fris)drank. Dat zijn meestal de meest relaxe meetings.
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

Daphne schreef:ppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffffoeh! :shock:

Ook nog eens 2 a 3 euro bij lappen als je al een heerlijke consumptie mee neemt... plus benzine kosten... :roll:

Het is altijd heel makkelijk om vanaf de kant af te roepen wat je moet doen hoor... neem me 't niet kwalijk... maar ik denk inderdaad dat er een idee geopperd had moeten worden. De meeting die Vlindertje en Memento hebben georganiseerd ging zo: Geef je op voor de meeting, er staat n potje waarin je centjes kan doen. Er zijn chipjes, taartjes, borrelnootjes, koffie en (fris)drank. Dat zijn meestal de meest relaxe meetings.
die twee euro per persoon is voor het gebruik van de schuur, die dragen wij zo weer af. Tja, het is voor ons de eerste keer dat we dit organiseren....... ik had niet verwacht dat die paar euro problemen zou geven. maar goed, volgende keer doet iemand anders het misschien en gaat het weer op de oude manier, of weer 'n nieuwe.... Wie niet betalen kan, mag het zeggen, dan mag tie gratis.... (niet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!)
Daphne

Bericht door Daphne »

MarthaMartha schreef:

die twee euro per persoon is voor het gebruik van de schuur, die dragen wij zo weer af. Tja, het is voor ons de eerste keer dat we dit organiseren....... ik had niet verwacht dat die paar euro problemen zou geven. maar goed, volgende keer doet iemand anders het misschien en gaat het weer op de oude manier, of weer 'n nieuwe.... Wie niet betalen kan, mag het zeggen, dan mag tie gratis.... (niet allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!)
:mrgreen: ik zit te stangen :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Daphne schreef: :mrgreen: ik zit te stangen :wink:
Afbeelding
helma

Bericht door helma »

ik herinner me van toen dat het potje niet toereikend was....
om dat probleem te voorkomen hebben we dit verzonnen.
helma

Bericht door helma »

misschien komt het omdat ik slecht heb geslapen...maar ik voel me allang niet meer happy

:( :( :( :(
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:misschien komt het omdat ik slecht heb geslapen...maar ik voel me allang niet meer happy
Dat wordt nog veel erger als je de 2 pannen soep uit die Ford Ka gaat nuttigen. :D
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

het is fifty-fifty nu :!: Maar hoeveel gaat het eigenlijk kosten de meeting?
Daphne

Bericht door Daphne »

Tiberius schreef:
helma schreef:misschien komt het omdat ik slecht heb geslapen...maar ik voel me allang niet meer happy
Dat wordt nog veel erger als je de 2 pannen soep uit die Ford Ka gaat nuttigen. :D
:lol: :lol: :lol:
Gesloten