als de vrouw er niet bij is.......

Plaats reactie
JolandaOudshoorn

als de vrouw er niet bij is.......

Bericht door JolandaOudshoorn »

LIMBRICHT - Een carnavalszitting zondagmiddag in Limbricht (Limburg) is ontaard in een massale vechtpartij.

Daarbij arresteerde de politie vijf mannen van 20 tot 51 jaar afkomstig uit Heerlen, Puth, Geleen, Munstergeleen en Sittard. Dat heeft de politie laten weten.

Ruzie

De ruzie ontstond toen de zogenoemde "Herrensitzung", waaraan alleen mannen mogen deelnemen, tijdens een feest van muziek en optredens van carnavalscabaretiers uit de hand liep.

Dronken carnavalsvierders gingen met elkaar en twintig ingeschakelde agenten op de vuist. Na de aanhoudingen keerde de rust snel terug, mede omdat de eega's hun vaak beschonken mannen naar huis dirigeerden.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gert10

Bericht door Gert10 »

Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen? :wink:
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Rens

Bericht door Rens »

Gert10 schreef:Enne .... wat wil je de medeforummers hiermee zeggen? :wink:
dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Rens schreef:
dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik denk ook niet dat in die omgeving veel refo's wonen.

Maar ze zal wel bedoelen, dat het niet alleen in de biblebelt kommer en kwel is met de ordeverstoring.
astroguy

Bericht door astroguy »

Tiberius schreef:
Rens schreef:

Maar ze zal wel bedoelen, dat het niet alleen in de biblebelt kommer en kwel is met de ordeverstoring.
Ik denk dat ze probeert te zeggen dat mannen zich niet weten te gedragen zonder hun vrouwen....

En dat moet dan een ongetrouwde man zeggen...
Atze
refo

Bericht door refo »

astroguy schreef:
Tiberius schreef:
Rens schreef:

Ik denk dat ze probeert te zeggen dat mannen zich niet weten te gedragen zonder hun vrouwen....

Dus bedoelt ze in werkelijkheid te zeggen dat mannen op de nieuwjaarsmeeting hun partner mee moeten nemen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
astroguy

Bericht door astroguy »

refo schreef:
astroguy schreef:
Tiberius schreef:
Rens schreef: dat het iig met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid géén refo's zijn geweest!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Dus bedoelt ze in werkelijkheid te zeggen dat mannen op de nieuwjaarsmeeting hun partner mee moeten nemen.
Moeten waarschijnlijk wel maar of de mannen dat willem is een ander verhaal.. :mrgreen:
Atze
wim

Bericht door wim »

Als ik al op een meeting verschijn, dan is het meenemen van mijn vrouw een vereiste. Alleen durf ik niet. :mrgreen:
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

:mrgreen:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Daphne

Bericht door Daphne »

wim schreef:Als ik al op een meeting verschijn, dan is het meenemen van mijn vrouw een vereiste. Alleen durf ik niet. :mrgreen:
Misschien kan je dan in haar hand knijpen :wink:
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
wim

Bericht door wim »

Daphne schreef:
wim schreef:Als ik al op een meeting verschijn, dan is het meenemen van mijn vrouw een vereiste. Alleen durf ik niet. :mrgreen:
Misschien kan je dan in haar hand knijpen :wink:
Wie in haar handen mag knijpen, mag in zijn handen knijpen. :wink:
Plaats reactie