Computerprobleempjes

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Computerprobleempjes

Bericht door MarthaMartha »

Tiberius schreef:Ik ben bij Solcon zo gemiddeld 50 euro per maand kwijt. Ik kreeg net een factuur van 51,84, vorige maand 50,05, in juli 47,78, etc.
Dat bestaat uit 10 euro vastrecht telefoonlijn (zonder KPN abo), 24 euro voor de ADSL lijn en 2 euro voor het filter.
De rest zijn gesprekskosten.
(Alles inclusief BTW).
hier ongeveer hetzelfde
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17367
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Computerprobleempjes

Bericht door huisman »

Tiberius schreef:Ik ben bij Solcon zo gemiddeld 50 euro per maand kwijt. Ik kreeg net een factuur van 51,84, vorige maand 50,05, in juli 47,78, etc.
Dat bestaat uit 10 euro vastrecht telefoonlijn (zonder KPN abo), 24 euro voor de ADSL lijn en 2 euro voor het filter.
De rest zijn gesprekskosten.
(Alles inclusief BTW).
Zonder combo ben ik niet veel meer kwijt 27 euro voor kliksafe pro en 30 euro voor KPN abbon. plus belkosten.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Computerprobleempjes

Bericht door MarthaMartha »

vanaf 2012 worden er geen analoge lijnen meer aangeboden. Wie hem heeft mag hem houden, maar nieuwe gaan allemaal digitaal.
Nog een jaar of wat en dan zit heel Nederland op digitaal (dat is nu al een enorm percentage trouwens).
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Mara »

Ik kreeg een mail van onze provider, KPN planet.
Ze wilden allerlei gegevens, ook mijn wachtwoord.
Er stond boven: geachte gebruiker, dat vond ik al vreemd, ze weten tenslotte mijn naam :)
Even gebeld met ze, en idd, foute mail.
Een ieder met deze provider is dus gewaarschuwd :baton
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Marnix »

Gewoon altijd goed checken waar een mail vandaan komt. En nooit wachtwoorden geven.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Da Capo
Berichten: 444
Lid geworden op: 05 okt 2006, 09:56

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Da Capo »

Mara schreef:Ik kreeg een mail van onze provider, KPN planet.
Ze wilden allerlei gegevens, ook mijn wachtwoord.
Er stond boven: geachte gebruiker, dat vond ik al vreemd, ze weten tenslotte mijn naam :)
Even gebeld met ze, en idd, foute mail.
Een ieder met deze provider is dus gewaarschuwd :baton
Geen enkele instantie, of het nu een provider is of een bank of iets dergelijks, zal om wachtwoorden vragen. Dat doet men gewoonweg niet. Zulke mails dus direct weggooien. Afzender controleren is overbodig, omdat dat gewoonweg niets zegt. Het kan zelfs een bekende van je zijn.
Hoe minder van den Sabbat in de week, hoe meer van de week in den Sabbat. (I. Ambrosius)
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Auto »

Een nieuw probleem in internet explorer 8 als ik in RF een topic aan klik dan wordt een nieuw tabblad geopend, moet je eerst op het tabblad klikken en dan zie je wat je hebt aangeklikt. Ik kan nergens vinden waar ik dat uit kan zetten. Toch moet ik iets verkeerd hebben gedaan, maar waar o waar kan je dat vinden?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Marnix »

Volgens mij (in het engels) onder Tools, Internet Options, Search and Tabs en dan settings.

Maar ik zou gewoon een andere browser gebruiken, IE is niet echt veilig, betrouwbaar en ik vind hem ook niet gebruiksvriendelijk. Firefox, Safari of Chrome? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Auto »

Marnix schreef:Volgens mij (in het engels) onder Tools, Internet Options, Search and Tabs en dan settings.

Maar ik zou gewoon een andere browser gebruiken, IE is niet echt veilig, betrouwbaar en ik vind hem ook niet gebruiksvriendelijk. Firefox, Safari of Chrome? :)
Ik weet het, ik ben zo langzamerhand helemaal afgeknapt op dat IE, ik ga Chrome maar eens opstarten
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Auto »

Auto schreef:
Marnix schreef:Volgens mij (in het engels) onder Tools, Internet Options, Search and Tabs en dan settings.

Maar ik zou gewoon een andere browser gebruiken, IE is niet echt veilig, betrouwbaar en ik vind hem ook niet gebruiksvriendelijk. Firefox, Safari of Chrome? :)
Ik weet het, ik ben zo langzamerhand helemaal afgeknapt op dat IE, ik ga Chrome maar eens opstarten
Chrome draait :super
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Marnix »

Mooi. Geniet er van :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Mara »

GEMEEN VIRUS OP KOMST !
Ik kreeg net een mail van vrienden uit Belgie, wanneer je een screensaver toegestuurd krijgt, genaamd The Budweiser Frog, en je gaat hem downloaden, ben je alles kwijt, je harde schijf crasht.
Hij is pas sinds gisteren in omloop.
Er stond boven dat het echt geen geintje was en kreeg het dringende verzoek naar ieder door te sturen die ik ken.
Beter een keer te vaak dan te weinig, zal ik dan maar denken :)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Hendrikus »

Mara schreef:GEMEEN VIRUS OP KOMST !
Ik kreeg net een mail van vrienden uit Belgie, wanneer je een screensaver toegestuurd krijgt, genaamd The Budweiser Frog, en je gaat hem downloaden, ben je alles kwijt, je harde schijf crasht.
Hij is pas sinds gisteren in omloop.
Er stond boven dat het echt geen geintje was en kreeg het dringende verzoek naar ieder door te sturen die ik ken.
Beter een keer te vaak dan te weinig, zal ik dan maar denken :)
Dat roepen ze al jaren (sinds 1997), die budweiser kikker heeft intussen een baard als sinterklaas

Kijk bij zulke berichten altijd even op Virus Alert. http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=24

Maar het is een hoax, onzin dus. Zie ook http://www.hoax-slayer.com/budweiser-frogs.html
~~Soli Deo Gloria~~
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Computerprobleempjes

Bericht door Mara »

Wij hebben net een gemeen virus weggewerkt van onze computer, mijn man is weken bezig geweest en het is nog niet helemaal goed :fi
We betalen een vermogen aan McAfee, maar toch kan er kennelijk eentje tussendoor piepen.
Ws met een E card, ik stuur deze niet meer en open ook niet.
Als ik een waarschuwing krijg, zeker van serieuze mensen ! neem ik die ter harte.
Ik zei al: beter 10 x te vaak gewaarschuwd, dan 1 x te weinig !
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Computerprobleempjes

Bericht door refo »

Mara schreef: Ik zei al: beter 10 x te vaak gewaarschuwd, dan 1 x te weinig !
In het mailverkeer is het heel anders. Alle waarschuwingen gewoon wegdoen, niet op ingaan.
Plaats reactie