:shock: ben ik blij dat ik daar niet woon :roll:Ford Ka doelwit van vernielingen
Uitgegeven: 3 januari 2008 20:06
OOSTERHOUT - In de maand december zijn in Oosterhout (Noord-Brabant) ruim twintig auto's van het type Ford Ka vernield. De politie onderzoekt de vernielingen en is op zoek naar getuigen. Dat maakte de politie donderdag bekend.
In december en begin januari ontving de politie twintig aangiftes van vernielingen aan Ford Ka's. De meeste voertuigen hadden deuken in de achterzijde.
Volgens de politie bedraagt de schade ongeveer 1000 euro per auto. De meeste vernielde Ford Ka's stonden in de wijk Dommelbergen, in onder meer de Staatsliedenbuurt, Kruidenbuurt en Schildersbuurt.
De politie sluit niet uit dat er meer Ka's vernield zijn en roept gedupeerden op aangifte te doen.
(c) ANP
SHOCKING news...
SHOCKING news...
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
- jakobmarin
Mmm. Volgens mij ben ik niet oud, en niet dik. Ik rook niet, en ik rijd Mercedes omdat het goedkoop is. :idea:Gian schreef:Ik dacht dat alleen ouwe dikke mannen met veel geld en een sigaar een mercedes reden![]()
Kan dat ook nog?

Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Tuurlijk, ik reed eerder een Porsche uit zuinigheidsoverwegingen.caprice schreef:Mmm. Volgens mij ben ik niet oud, en niet dik. Ik rook niet, en ik rijd Mercedes omdat het goedkoop is. :idea:Gian schreef:Ik dacht dat alleen ouwe dikke mannen met veel geld en een sigaar een mercedes reden![]()
Kan dat ook nog?