SonjaBakkeren
SonjaBakkeren
Wat is het superlastig om te SonjaBakkeren in deze maand :x :x :x
(maar goed, de eerste 4 kilo is er af....)
Re: SonjaBakkeren
Ik roep niks meer over SAS, anders wordt JvdG weer boos 8)helma schreef:Wat is het superlastig om te SonjaBakkeren in deze maand :x :x :x
Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
Zelfbeheersing van de lust van het eten en te veel etenzou een deugd kunnen zijn.Eten is......weinig ,gezond, maar goed en kwaliteit.
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Sober en gezond eetgedrag is het hele geheim van Sonja Bakker. Daar is niks neps aan.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Het nep eraan is dat SB in belangrijke mate beter wordt van iets dat je zelf ook kunt verzinnen, nl. datgene dat Vrijheid hiervoor beschrijft (sober, weinig, gezond etc).Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
Zelfbeheersing van de lust van het eten en te veel etenzou een deugd kunnen zijn.Eten is......weinig ,gezond, maar goed en kwaliteit.
Niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt. Sober en gezond eetgedrag is het hele geheim van Sonja Bakker. Daar is niks neps aan.
jan03 schreef:Het nep eraan is dat SB in belangrijke mate beter wordt van iets dat je zelf ook kunt verzinnen, nl. datgene dat Vrijheid hiervoor beschrijft (sober, weinig, gezond etc).Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
dat weet ik wel, maar het is handig als je gewoon per dag weet wat je ongeveer kan eten. Een recept is gewoon handig om als leiddraad te gebruiken en er staan leuke recepten in die je kan gebruiken.
Zo staat er een recept in van een spinazieomelet; heel lekker!
het voordeel is dat je gewoon lekkere dingen kan eten en je niet het idee hebt dat je heel erg streng hoeft te zijn. Je leert eigenlijk automatisch gezonder eten.
Fijn als je dat zonder Sonja kan; of helemaal niet uit hoeft te kijken voor je gewicht. maar voor mij is het een fijn hulpmiddel.
Re: SonjaBakkeren
Hendrikus schreef:Ik roep niks meer over SAS, anders wordt JvdG weer boos 8)helma schreef:Wat is het superlastig om te SonjaBakkeren in deze maand :x :x :x

je kunt het hem ook uitleggen :idea:
Tuurlijk. Maar is daar wat mis mee? Gewoon handig commercieel gedacht. Als ik schatrijk kan worden met de kreet "Drink minder en rook niet" of "Vergeet niet na het inademen ook weer uit te ademen", nou graag.jan03 schreef:Het nep eraan is dat SB in belangrijke mate beter wordt van iets dat je zelf ook kunt verzinnen, nl. datgene dat Vrijheid hiervoor beschrijft (sober, weinig, gezond etc).Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
P.S. Ik dacht even dat het hier weer over de Saambinder ging, tot ik je posting las en zag dat SB hier voor Sonja Bakker staat...
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
:mrgreen:Unionist schreef:Tuurlijk. Maar is daar wat mis mee? Gewoon handig commercieel gedacht. Als ik schatrijk kan worden met de kreet "Drink minder en rook niet" of "Vergeet niet na het inademen ook weer uit te ademen", nou graag.jan03 schreef:Het nep eraan is dat SB in belangrijke mate beter wordt van iets dat je zelf ook kunt verzinnen, nl. datgene dat Vrijheid hiervoor beschrijft (sober, weinig, gezond etc).Unionist schreef:Beste vriend,Vrijheid schreef:Met een sober en gezond eetgedrag ,heeft men de nep afslank recepten van de Sonjas Bakker enz enz enz niet nodig.
P.S. Ik dacht even dat het hier weer over de Saambinder ging, tot ik je posting las en zag dat SB hier voor Sonja Bakker staat...
Ik zou absoluut niet durven beweren dat er iets nep-achtigs aan de Saambinder is!! :roll:
- MarthaMartha
- JolandaOudshoorn
- Oude-Waarheid