Ik ben een ESTP type. Verrassende resultaten en hoe je hier mee kan werken/beinvloeden.
Kennen jullie dit?
Wat is jullie ervaring ermee?
Wat voor type ben jij?
(of geef je dan weer wat van je anonimiteit prijs?

INFP De Idealist, rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen.aritha schreef:Ik ben: INFP type.
Nou...hoe ben ik.
Ben benieuwd of jij er uitkomt BJD!
Ik ben thuisblijfmoeder en schrijfster :shock:BJD schreef:INFP De Idealist, rustig, reflectief en idealistisch. Geïnteresseerd in het dienen van de mensheid. Zij streven ernaar om hun leven te leiden in overeenstemming met goed ontwikkelde normen en waarden. Uitzonderlijk loyaal. Zich snel aanpassend en 'relaxed' totdat een gekoesterde waarde wordt bedreigd. Gewoonlijk getalenteerde schrijvers. Geestelijk snel en zien vaak mogelijkheden. Geïnteresseerd in het begrijpen en helpen van mensen.aritha schreef:Ik ben: INFP type.
Nou...hoe ben ik.
Ben benieuwd of jij er uitkomt BJD!
Passende banen
Psycholoog
Human resources professional
Kinesist
Onderzoeker
Vertaler
Hoogleraar / professor humane wetenschappen
Massagetherapeut
Sociaal werker
Bibliothecaris
Modeontwerper
Redacteur
Art director
Of werk je in de verpleging??
Zo voldoende?:
nou, zit ik een of andere test in te vullen..... ben ik klaar moet ik emailadres opgeven, en wáárom.... het kost 12, 50aritha schreef:En...kom je er uit?henriët schreef:zal s even googlen om te kijken wat het inhoudt...... :shock:
Ik heb ook een keer een cursus gevolgd waarbij ik die test moest doen. Dat was ook zo'n vage cursus. Iets van "Resultaatgerichte Zelfsturing". Goed voor je die soft skills. Bladiebladiebla.BJD schreef:De afgelopen drie dagen een intressante cursus gevolgt Effectief Beinvloeden waarin we werkten met de Myers-Briggs Type Indicator.
Ik ben een ESTP type. Verrassende resultaten en hoe je hier mee kan werken/beinvloeden.
Kennen jullie dit?
Wat is jullie ervaring ermee?
Wat voor type ben jij?
(of geef je dan weer wat van je anonimiteit prijs?: )