lijkt me leuk!
waar en wanneer.......

hi leuk, maar bij mij, mail allemaal je adres maar door dan zal ik een persoonlijke uitnodiging sturenhenriët schreef:lijkt me leuk!
waar en wanneer.......
Hm, welke postcode moeten we ongeveer aan denken?MarthaMartha schreef:hi leuk, maar bij mij, mail allemaal je adres maar door dan zal ik een persoonlijke uitnodiging sturenhenriët schreef:lijkt me leuk!
waar en wanneer.......:
en dan allemaal aan de macaroni zekerMarthaMartha schreef:hi leuk, maar bij mij, mail allemaal je adres maar door dan zal ik een persoonlijke uitnodiging sturenhenriët schreef:lijkt me leuk!
waar en wanneer.......:
Postcode 38xx ??MarthaMartha schreef:Hi, ik woon ongeveer in het midden van Nederland!!!!!!!!!!!
Hartelijk welkom (nee, geen macaroni, gewoon Americaans, daarom heb ik jullie adressen nodig natuurlijk, kan ik iedereen een routebeschrijving en een berichtje sturen wat hij/zij mee dient te nemen.....:
bijnarefo schreef:Postcode 38xx ??MarthaMartha schreef:Hi, ik woon ongeveer in het midden van Nederland!!!!!!!!!!!
Hartelijk welkom (nee, geen macaroni, gewoon Americaans, daarom heb ik jullie adressen nodig natuurlijk, kan ik iedereen een routebeschrijving en een berichtje sturen wat hij/zij mee dient te nemen.....:
nou, wanneer t eea rond is krijg je een uitnodiging,en dan kijk je gewoon of het dan schikt...Tiberius schreef:Het lijkt mij ook een leuk idee.
Misschien kan het wel weer in Hendrik-Ido-Ambacht (postcode 334x); dat was vorige keer erg gezellig.
Alleen moet ik nu al zeggen, dat ik voorlopig vanwege familieomstandigheden verhinderd ben. In ieder geval om het te regelen, en misschien zelfs om langs te komen.