Verwevenheid?
- Jan Klaassen
Verwevenheid?
Ik ga proberen om de reformatorische wereld organisatorisch in kaart te brengen. Het lijkt me leuk om uit te vinden hoeveel mensen en wie er de dienst uit maken.
Stichting Reformatorische Publicatie is het hoofdorgaan van het Erdee Media Groep. Ik kan alleen niets vinden van deze stichting op het internet. Wie zitten er in het bestuur?
De enige die ik kan vinden is Bas van der Vlies.
SGP
Ook hier heeft Bas een grote invloed. Hij is immers partijleider.
Opleiding & Curatorium Ger. Gemeenten. Wie zitten hier aan het roer?
De grote reformatorische scholen, wie zitten daar in het bestuur?
Welke instellingen hebben nog meer grote invloed op het gezicht van de reformatorische wereld?
Stichting Reformatorische Publicatie is het hoofdorgaan van het Erdee Media Groep. Ik kan alleen niets vinden van deze stichting op het internet. Wie zitten er in het bestuur?
De enige die ik kan vinden is Bas van der Vlies.
SGP
Ook hier heeft Bas een grote invloed. Hij is immers partijleider.
Opleiding & Curatorium Ger. Gemeenten. Wie zitten hier aan het roer?
De grote reformatorische scholen, wie zitten daar in het bestuur?
Welke instellingen hebben nog meer grote invloed op het gezicht van de reformatorische wereld?
Wat dacht je van de Kamer van Koophandel eens te raadplegen (kan ook via internet). Het gehele bestuur, statutaire vestiging etc krijg je opgelepeld.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Maar niet voor niets:
Naam: Stichting Reformatorische Publicatie
Vestigingsadres: Aelbert Cuyplaan 47
Vestigingsplaats: 3343DA Hendrik Ido Ambacht
KvK-nummer: 41178949
Soort Inschrijving: Rechtspersoon
Wil je weten wie er bestuurslid zijn, dan moet je betalen.
Naam: Stichting Reformatorische Publicatie
Vestigingsadres: Aelbert Cuyplaan 47
Vestigingsplaats: 3343DA Hendrik Ido Ambacht
KvK-nummer: 41178949
Soort Inschrijving: Rechtspersoon
Wil je weten wie er bestuurslid zijn, dan moet je betalen.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- Jan Klaassen
Re: Verwevenheid?
Dan moet je even het Jaarboek inzien. Wat mij betreft mag die overigens ook wel online komen.Jan Klaassen schreef:Opleiding & Curatorium Ger. Gemeenten. Wie zitten hier aan het roer?
Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
- Jan Klaassen
Nee, dat doe ik niet, maar ik kan zo geen grote instellingen verzinnen die invloed hebben op de reformatorische gezindte.Tiberius schreef:Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
Ik denk dat de echte invloed niet ligt bij de mensen aan het stuur, maar bij hen achter de schermen.Jan Klaassen schreef:Nee, dat doe ik niet, maar ik kan zo geen grote instellingen verzinnen die invloed hebben op de reformatorische gezindte.Tiberius schreef:Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
- Jan Klaassen
Het stuur is een begin of niet?Tiberius schreef:Ik denk dat de echte invloed niet ligt bij de mensen aan het stuur, maar bij hen achter de schermen.Jan Klaassen schreef:Nee, dat doe ik niet, maar ik kan zo geen grote instellingen verzinnen die invloed hebben op de reformatorische gezindte.Tiberius schreef:Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
je hebt in eerste instantie geen inlogcode nodig. de meest elementaire informatie is gratis opvraagbaar. let wel even op dat er bij verschillende soorten info een €-teken staat, tja dán is het betalen geblazen, al is het nooit zoveel.Jan Klaassen schreef:Heb jij inlogcodes?Rens schreef:Wat dacht je van de Kamer van Koophandel eens te raadplegen (kan ook via internet). Het gehele bestuur, statutaire vestiging etc krijg je opgelepeld.
je moet er wát voor over hebben om diepte/breedte-inzicht te willen verwerven :mrgreen:
Moderatorbericht:
Zo is dat. We zijn zeer benieuwd wie er aan de touwtjes zitten te trekken.Jan Klaassen schreef:Het stuur is een begin of niet?Tiberius schreef:Ik denk dat de echte invloed niet ligt bij de mensen aan het stuur, maar bij hen achter de schermen.Jan Klaassen schreef:Nee, dat doe ik niet, maar ik kan zo geen grote instellingen verzinnen die invloed hebben op de reformatorische gezindte.Tiberius schreef:Begrijp ik hier overigens uit dat je een is-gelijk-teken zet tussen de reformatorische gezindte en de GG?
- Jan Klaassen
Een vriend van mij werkt bij de KVK. Eens kijken of ik wat kan regelen.Tiberius schreef:Zo is dat. We zijn zeer benieuwd wie er aan de touwtjes zitten te trekken.Jan Klaassen schreef:Het stuur is een begin of niet?Tiberius schreef:Ik denk dat de echte invloed niet ligt bij de mensen aan het stuur, maar bij hen achter de schermen.Jan Klaassen schreef: Nee, dat doe ik niet, maar ik kan zo geen grote instellingen verzinnen die invloed hebben op de reformatorische gezindte.
Wie is in bezit van dat jaarboekje? En de HHK? Wat is daar over te zeggen?
- Jan Klaassen
Dr. H. van den Belt (36) studeerde van 1989 tot 1995 aan de Rijksuniversiteit Leiden, waar het vak kerkgeschiedenis en dogmatiek een bijvak was. Op 4 oktober 2006 promoveerde hij aan de Universiteit Leiden bij promotor prof. dr. A. van de Beek op een proefschrift met de titel: ”Autopistia: The Self Convincing Authority of Scripture in Reformed Theology”.
De predikant diende de hervormde gemeenten van Oud- Alblas en Delft en is sinds 2004 hervormd predikant te Nijkerk. Verder is hij lid van de commissie voor de preekconsenten in de Protestantse Kerk en van de Raad van Advies voor het Gereformeerd Belijden in de Protestantse Kerk en is hij hoofdbestuurslid van de SGP.
We hebben er weer 1
De predikant diende de hervormde gemeenten van Oud- Alblas en Delft en is sinds 2004 hervormd predikant te Nijkerk. Verder is hij lid van de commissie voor de preekconsenten in de Protestantse Kerk en van de Raad van Advies voor het Gereformeerd Belijden in de Protestantse Kerk en is hij hoofdbestuurslid van de SGP.
We hebben er weer 1

- Jan Klaassen