Ben benieuwd naar jullie mening en argumenten! :shock:

Ik hoop dat je tegen je kinderen (als je die hebt, of wellicht in de toekomst) toch wat meer argumenten hebt, want met dergelijke dooddoeners hoef je bij de jeugd echt niet aan te komen.Wilhelm schreef:Volgens mij is hier n.l helemaal geen discussie over , want al deze dingen zijn voor ons allemaal duidelijk.
Hier kan ik het mee eens zijn. Alhoewel ikzelf niet echt de behoefte heb om er heen te gaan.Kaw schreef:Ik vind de kroeg wel een beetje een breed begrip. Als ik op vrijdagmiddag met mijn collega's een biertje wil drinken, dan doe ik dat zonder enige bedenksel. Als ik vrienden zou hebben die het leuk zouden vinden om goede gesprekken te hebben op een plek die dat extra gezellig zou maken en dat is dan een kroeg, tja, misschien ging ik wel mee.
Maar mijn beeld van vloekend je vol zuipen... En ja, dat heb ik wel eens meegemaakt. Bijv. een studiereis naar Letland. Het ontgroeningskamp van de opleiding. Het ging er niet fraai aan toe. Ik heb echt een afschuw gekregen van uitgaan in die context.
J.C. Philpot schreef:Ik hoop dat je tegen je kinderen (als je die hebt, of wellicht in de toekomst) toch wat meer argumenten hebt, want met dergelijke dooddoeners hoef je bij de jeugd echt niet aan te komen.Wilhelm schreef:Volgens mij is hier n.l helemaal geen discussie over , want al deze dingen zijn voor ons allemaal duidelijk.
Daarnaast, om op je lijstje terug te komen, hoop ik dat je het niet meent dat je geen geld uitgeeft op zondag.
memento schreef: Er is nogal verschil tussen de ene gelegenheid en de andere. Je hebt tenten met geen of zachte muziek, met beschaafde mensen die gematigd drinken. Hier kan ik weinig op tegen hebben. .
:|Gert10 schreef:Prima, dan doe je gewoon niet mee toch?Jongere schreef:Ik snap Wilhelm wel een beetje. Ik heb ook niet zo'n behoefte aan allemaal topics die op een persoonlijke enquete lijken.
Jij maakt het duidelijk. Ik had het al duidelijk.Jongere schreef::|Gert10 schreef:Prima, dan doe je gewoon niet mee toch?Jongere schreef:Ik snap Wilhelm wel een beetje. Ik heb ook niet zo'n behoefte aan allemaal topics die op een persoonlijke enquete lijken.
Dit lijkt een heel populair idee te zijn de laatste tijd. Als je je ergens aan stoort, zeur er dan niet over maar houd je er gewoon buiten. Dat gaat best op als we het erover hebben hoe vaak jij de planten water geeft per week, maar niet als het gaat om publieke topics op een forum waar we allemaal lid van zijn.
Maar goed, in die zin heb je gelijk dat ik niets te ge-/verbieden heb. Ik probeer alleen maar iets duidelijk te maken. 'k heb zelfs de poll ingevuld.