Gezocht: gratis hosting

keessie

Gezocht: gratis hosting

Bericht door keessie »

Als echte Hollander zoek ik een locatie op Internet waar ik mijn site GRATIS kan hosten. Ik wil dan kunnen beschikken over PHP en MySql en liefst veel ruimte en geen reclame. Ik wil namelijk graag mijn site opbouwen met JOOMLA.
Weet iemand iets voor mij? Mijn provider Solcon voorziet wel in gratis ruimte, maar daar mag ik JOOMLA niet installeren.
wim

Bericht door wim »

Niet gratis, maar wel goedkoop en goed: antagonist

Ik vraag me af of je gratis kunt hosten zonder reclamezooi.
rekcor

Bericht door rekcor »

Zie http://www.gratiz.nl/homepage.html

Maar waarom zou je moeilijk gaan zitten doen voor 3-4 euro in de maand?
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Misschien omdat je jonger bent dan 18 jaar? Dan is 10 euro nog een flink bedrag waar je 2 uur voor moet werken.
Rens

Bericht door Rens »

Typisch Nederlands.............het moet zo goedkoop mogelijk, liefst GRATIS......schriep.

Anderzijds worden er vermogens neergeteld voor typische refokleding en al wat dies meer zij in refozaken, rijden in dikke auto's.......maar een paar euri's voor de hosting van je website kan er niet af................

écht hollands!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:Typisch Nederlands.............het moet zo goedkoop mogelijk, liefst GRATIS......schriep.

Anderzijds worden er vermogens neergeteld voor typische refokleding en al wat dies meer zij in refozaken, rijden in dikke auto's.......maar een paar euri's voor de hosting van je website kan er niet af................

écht hollands!!!!
Wanneer jij de centen zou hebben voor refokleding en een dikke auto, dan had ook jij refokleding en een dikke auto meneer Rens :mrgreen:
Rens

Bericht door Rens »

Kaw schreef:
Rens schreef:Typisch Nederlands.............het moet zo goedkoop mogelijk, liefst GRATIS......schriep.

écht hollands!!!!
Wanneer jij de centen zou hebben voor refokleding en een dikke auto, dan had ook jij refokleding en een dikke auto meneer Rens :mrgreen:
zie jij me al lopen in dat soort kleding.....dachtut nie hé.......

en die dikke auto kun je gevoegelijk vergeten, want ik heb nooit een rijbewijs gehad, en ben niet van plan die nog eens te gaan halen ook..................................
Moderatorbericht:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Rens schreef:
Kaw schreef:

écht hollands!!!!

en die dikke auto kun je gevoegelijk vergeten, want ik heb nooit een rijbewijs gehad, en ben niet van plan die nog eens te gaan halen ook..................................
Ik heb ergens een foto gezien van jou in een prachtig ouderlingenpak en je kunt ook autorijden met chauffeur ;)
Rens

Bericht door Rens »

Kaw schreef: Ik heb ergens een foto gezien van jou in een prachtig ouderlingenpak en je kunt ook autorijden met chauffeur ;)
Tja, als je daarmee de Regiotaxi of Valys bedoeld, dan heb je gelijk, dan heb ik vervoer van deur tot deur, helaas is de auto/het busje dan niet van mijzelf........ :mrgreen: :mrgreen:
Moderatorbericht:
memento

Bericht door memento »

Mijn bedrijfje heeft op dit moment een aanbieding: 2,50 EUR per maand voor hosting én domeinnaam.

Je wordt gehost op een snelle en betrouwbare server, met alle mogelijkheden, zoals PHP, MySQL, etc. Uiteraard geheel zonder reclame. En je mag bij ons gewoon Joomla installeren.

http://www.refosites.nl/wp/aanbieding-w ... per-maand/
keessie

Bericht door keessie »

Beste Rens,

Ik vind dat je mij wel heel erg stimatiseert:
Rens schreef: Anderzijds worden er vermogens neergeteld voor typische refokleding en al wat dies meer zij in refozaken, rijden in dikke auto's.......maar een paar euri's voor de hosting van je website kan er niet af................
Ik wil gratis hosting omdat:
- ik de site puur uit hobbyisme wil maken
- ik de kosten (hoe laag ook) niet op mijn gezinsbudget wil laten drukken (we spelen precies kiet, als we niet al te gekke dingen doen). Die paar Euri voor hosting kunnen er dus wat mij betreft niet af.
- ik koop uit principe mijn kleren niet in een uitzuigerszaak waar je typische Refokleding koopt. (Heb je in het RD enkele maanden geleden het artikel van Ds. Simons gelezen? Het was me uit het hart gegrepen hoe hij niet meer KON/KAN werken in een zaak met dergelijke prijzen...). Daarnaast wens ik er niet als een "Typische Refo" (zoals jij dat noemt) bij te lopen.

Overigens ben ik echt niet boos op je, Rens, hoewel ik wel even steigerde toen ik je reactie las.

Hartelijke groeten van Keessie
Rens

Bericht door Rens »

keessie schreef:Beste Rens,

Ik vind dat je mij wel heel erg stimatiseert:
Rens schreef: Anderzijds worden er vermogens neergeteld voor typische refokleding en al wat dies meer zij in refozaken, rijden in dikke auto's.......maar een paar euri's voor de hosting van je website kan er niet af................
Ik wil gratis hosting omdat:
- ik de site puur uit hobbyisme wil maken
- ik de kosten (hoe laag ook) niet op mijn gezinsbudget wil laten drukken (we spelen precies kiet, als we niet al te gekke dingen doen). Die paar Euri voor hosting kunnen er dus wat mij betreft niet af.
- ik koop uit principe mijn kleren niet in een uitzuigerszaak waar je typische Refokleding koopt. (Heb je in het RD enkele maanden geleden het artikel van Ds. Simons gelezen? Het was me uit het hart gegrepen hoe hij niet meer KON/KAN werken in een zaak met dergelijke prijzen...). Daarnaast wens ik er niet als een "Typische Refo" (zoals jij dat noemt) bij te lopen.

Overigens ben ik echt niet boos op je, Rens, hoewel ik wel even steigerde toen ik je reactie las.

Hartelijke groeten van Keessie
het was een algemenisering van het typische refodom, hoewel er binnen de refowereld zat mensen zijn die nét, of net níét, quite spelen.......maar wat het méést zichtbaar is, dat zijn degenen die zich hullen in wat ik al omschreef in mijn posting.....dat is wat ik even in het zonnetje zette..... :mrgreen:
Moderatorbericht:
memento

Bericht door memento »

Gratis hosting waar je ook nog fatsoenlijk Joomla op kan draaien kan je wel vergeten, laat staan dan ook nog zonder reclame. Als er een goed gratis alternatief was, zou niemand meer voor zn hosting betalen.

En geloof me: Op 2,50 EUR per maand voor hosting en domeinnaam zit echt heel weinig marge...
*ricardo*

Bericht door *ricardo* »

écht hollands!!!!
Als je tien euro te besteden hebt, kun je geen 15 euro uitgeven of jij wel rens ?
Debby

Bericht door Debby »

Kaw schreef:
Rens schreef:

Ik heb ergens een foto gezien van jou in een prachtig ouderlingenpak en je kunt ook autorijden met chauffeur ;)
Auto rijden met chauffeur? Rens rijdt toch op een scootmobiel???
Tenminste, dat schrijf je toch zelf bij een ander topic Rens? Ik dacht bij: " Wist u dat "!
Stille wateren hebben diepe gronden.
Plaats reactie