Musica Religiosa
Musica Religiosa
Kennen jullie deze al? Musica Religiosa
"Webradiostation Musica Religiosa is genoemd naar het gelijknamige IKON-radioprogramma op de zondagavond. Via het station zijn voortaan 24 uur per dag tracks te horen van internationale top-cd's maar ook van goede Nederlandse kerkmuziek, vocaal én instrumentaal. Ook orgelliefhebbers komen aan hun trekken. Van elke geselecteerde cd zijn een aantal tracks te horen. De luisteraars kunnen via de website op een eenvoudige manier de bijbehorende achtergrondinformatie vinden en desgewenst de cd bestellen. Bij de programmering wordt rekening gehouden met de tijd van het kerkelijk jaar en met wat er speelt in de kerkmuziek."
"Webradiostation Musica Religiosa is genoemd naar het gelijknamige IKON-radioprogramma op de zondagavond. Via het station zijn voortaan 24 uur per dag tracks te horen van internationale top-cd's maar ook van goede Nederlandse kerkmuziek, vocaal én instrumentaal. Ook orgelliefhebbers komen aan hun trekken. Van elke geselecteerde cd zijn een aantal tracks te horen. De luisteraars kunnen via de website op een eenvoudige manier de bijbehorende achtergrondinformatie vinden en desgewenst de cd bestellen. Bij de programmering wordt rekening gehouden met de tijd van het kerkelijk jaar en met wat er speelt in de kerkmuziek."
Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.
Namelijk de helft van de tijd er door heen gaan zitten wauwelen.
Als ik muziek wil luisteren, hoef ik niet zo nodig allerlei nieuws, reclame en reportages er tussen door.
Het is sowieso belachelijk om nieuws te lezen op een internetradio: het nieuws is slechts één muisklik verwijderd.
Als ik muziek wil luisteren, hoef ik niet zo nodig allerlei nieuws, reclame en reportages er tussen door.
Het is sowieso belachelijk om nieuws te lezen op een internetradio: het nieuws is slechts één muisklik verwijderd.
Eerste indruk: niet best.............zodra je een andere website opzoekt, blijft de stream, na het minimaliseren van het streamscherm, "hangen" en "stotterd" de muziek ofwel blijft op één punt hangen, en gaat pas weer door als de volgende site op je scherm staat.Tiberius schreef:Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.
Bij het verder zoeken naar een andere site, tsssssssss, begint het opnieuw............
Nee, de stream van de R.O. heeft dát probleem iig niet.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Dat ligt waarschijnlijk aan jouw internetverbinding want ik heb nergens last van....Rens schreef:Eerste indruk: niet best.............zodra je een andere website opzoekt, blijft de stream, na het minimaliseren van het streamscherm, "hangen" en "stotterd" de muziek ofwel blijft op één punt hangen, en gaat pas weer door als de volgende site op je scherm staat.Tiberius schreef:Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.
Bij het verder zoeken naar een andere site, tsssssssss, begint het opnieuw............
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- Christiaan
Waarom heb ik het dan niet bij de RO?????vlinder schreef:Dat ligt waarschijnlijk aan jouw internetverbinding want ik heb nergens last van....Rens schreef:Eerste indruk: niet best.............zodra je een andere website opzoekt, blijft de stream, na het minimaliseren van het streamscherm, "hangen" en "stotterd" de muziek ofwel blijft op één punt hangen, en gaat pas weer door als de volgende site op je scherm staat.Tiberius schreef:Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.
Moderatorbericht:
- Christiaan
Je pc heeft een bepaalde voorkeur :mrgreen:Rens schreef:Waarom heb ik het dan niet bij de RO?????vlinder schreef:Dat ligt waarschijnlijk aan jouw internetverbinding want ik heb nergens last van....Rens schreef:Eerste indruk: niet best.............zodra je een andere website opzoekt, blijft de stream, na het minimaliseren van het streamscherm, "hangen" en "stotterd" de muziek ofwel blijft op één punt hangen, en gaat pas weer door als de volgende site op je scherm staat.Tiberius schreef:Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.
Bij het lezen van de bijbel zijn twee fouten mogelijk: men neemt alles letterlijk of met vergeestelijkt alles (Blaise Pascal)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
Wij zijn bedelaars, dat is waar. (Dr. Maarten Luther)
ach, het is een heel oud beessie.............64Kb/630MhzChristiaan schreef:
Je pc heeft een bepaalde voorkeur :mrgreen:
Moderatorbericht:
Oud-GereformeerdRens schreef:ach, het is een heel oud beessie.............64Kb/630MhzChristiaan schreef:
Je pc heeft een bepaalde voorkeur :mrgreen:
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
- Miscanthus
Niet alle mensen luisteren de RO via de pc, dan ook via een soort kastje. Dan is juist handig dat je ook nieuws etc meekrijgt. ;-)Tiberius schreef:Het is te hopen, dat ze dan niet dezelfde fout begaan als de Reformatorische Omroep.