Verklaring Hooglied / Evangelische Jesaja door A Hellenbroek

Plaats reactie
caprice

Verklaring Hooglied / Evangelische Jesaja door A Hellenbroek

Bericht door caprice »

Zijn er nog mensen die de verklaring van het Hooglied (2 delen oude druk, of 5 delen nieuwe druk) en/of de Evangelische Jesaja hebben van Abraham Hellenbroek?

Zelf heb ik de 2 delen over het Hooglied gekocht, maar die zijn niet te krijgen onder de 250 euro.
Zijn er mensen die (een deel uit) deze boeken gelezen hebben? En wat vond je ervan?
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
mayflower

Re: Verklaring Hooglied / Evangelische Jesaja door A Hellenb

Bericht door mayflower »

caprice schreef:Zijn er nog mensen die de verklaring van het Hooglied (2 delen oude druk, of 5 delen nieuwe druk) en/of de Evangelische Jesaja hebben van Abraham Hellenbroek?

Zelf heb ik de 2 delen over het Hooglied gekocht, maar die zijn niet te krijgen onder de 250 euro.
Zijn er mensen die (een deel uit) deze boeken gelezen hebben? En wat vond je ervan?
Als deze in moderne druk zouden zijn, zou ik deze enorm graag willen lezen. Hooglied is een prachtig boek, en de commentaren van John Gill. Robert Hawker en Charles Spurgeon zijn ook aan te bevelen!
Plaats reactie