Mensen mijden tandarts vanwege rekening

Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Breekijzertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram........Kijk, als je kiespijn hebt, moet je naar de tandarts. Maar daar hadden we het niet over. We hadden het over het feit dat als je niets mankeert, dat dan tandarts bezoek nutteloos en overbodig is.
* Tandsteen verwijderen.
*Preventief controleren zodat de schade later niet zo groot is en dat je dan alsnog die 8 jaar zonder controle financieel te niet doet en het er zelfs bij in het niet valt.
*Orthodontie voor de kinderen is financieel niet op te brengen als je niet verzekerd bent. (m.u.v. Lecram dan... :D )


Een 'breekje' van Breekijzertje (ook voor al uw trekwerk)
Zoals ik al schreef: mijn tandsteen is nog net zoveel als de tijden dat ik ieder jaar ging.

Ik merk na 8 jaar nog steeds niets. Door risico te lopen ben je over het algemeen beter af.

Kinderen zitten standaard in het pakket van de ziektekostenverzekering. Anders had ik ze zeker verzekerd.
Adorote

Bericht door Adorote »

Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die op hun geld zitten en bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die op hun geld zitten en bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Ben jij zo'n massameeloper? Alles doen wat de massa ook doet?

Het gaat er niet om dat ik op mijn geld zit, maar ik probeer mijn geld aan nuttige zaken te bezteden. En daar hoort een nutteloos controlebezoek van de tandarts niet bij.

Verder is de link met onderhoud onzin, want ik onderhoud mijn gebit prima. gewoon goed poetsen! Dat is pas onderhoud.
prinses

Bericht door prinses »

...o lieve mensen, ik ben zooo gelukkig met mijn bovengebitsprothese. Onderaan staat nog een en ander en als het beetje mee mag vallen blijft dat gewoon staan. Maar als ik iets nooooit meer terug wil is het m'n bovengebit-oude-staat. En wat vreemd is: vragen mensen:"doe je het 's nachts niet uit?" Neee... natuurlijk niet!! Deed ik met m'n eigen gebit toch ook niet? Wat is daar nou het nut van?
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die... bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Nou eigenlijk niet dus!
Ben als de dood voor die brave man en z'n leuke speelgoed.

:stu
groter dan de Helper is de nood toch niet....
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik mijd de tandarts omdat hij tandarts is, de financién maken me niet zoveel uit omdat die worden vergoed bij ambtenaren.:!

Ook voor ex-ambtenaren????

jahoor, ook voor ex-ambtenaren
prinses

Bericht door prinses »

Oorspronkelijk gepost door myster
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die... bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Nou eigenlijk niet dus!
Ben als de dood voor die brave man en z'n leuke speelgoed.

:stu
... jij bent tenminste eerlijk Myster, geloof al die mensen toch niet die doen alsof het hen weinig boeit...
claudia

Bericht door claudia »

Oorspronkelijk gepost door prinses
Oorspronkelijk gepost door myster
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die... bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Nou eigenlijk niet dus!
Ben als de dood voor die brave man en z'n leuke speelgoed.

:stu
... jij bent tenminste eerlijk Myster, geloof al die mensen toch niet die doen alsof het hen weinig boeit...
Kan hier volledig mee instemmen, maar ja... wie mooi wil zijn....:D
prinses

Bericht door prinses »

... doe als ik: tijdens een dagbehandeling (roesje) je boeltje laten trekken en wakker worden met een gaaf gebit...
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Oorspronkelijk gepost door Adorote
Wil je je mooie ivoor niet onderhouden,prima,laat alles trekken en neem een plastic inzettandenrek in de mond.

Voor hen die op hun geld zitten en bang zijn voor de man met de boor ,een uitkomst.

Waar gaat dit over,elke mens gaat toch gewoon naar de tandarts.
Ben jij zo'n massameeloper? Alles doen wat de massa ook doet?

Het gaat er niet om dat ik op mijn geld zit, maar ik probeer mijn geld aan nuttige zaken te bezteden. En daar hoort een nutteloos controlebezoek van de tandarts niet bij.

Verder is de link met onderhoud onzin, want ik onderhoud mijn gebit prima. gewoon goed poetsen! Dat is pas onderhoud.

Als we het over meelopers hebben zit jij hier goed Lecram.

Je bent gewoon bang voor de tandarst kom daar gewoon voor uit ben je teminste eerlijk.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Adorote
Als we het over meelopers hebben zit jij hier goed Lecram.

Je bent gewoon bang voor de tandarst kom daar gewoon voor uit ben je teminste eerlijk.
Hoe kan ik nu bang zijn voor de tandarts als ik hem (of haar) niet eens ken? Dat ik nu voor jou bang ben is iig te verklaren :D:D
Plaats reactie