Vandaag dus: wie heeft jouw stem gekregen??

Welke partij heeft jouw stem gekregen?

CDA
2
4%
PvdA
0
Geen stemmen
CU
18
33%
SGP
32
59%
GL
1
2%
SP
1
2%
D'66
0
Geen stemmen
VVD
0
Geen stemmen
Regionale partij
0
Geen stemmen
PvdD
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 54

Petrus

Vandaag dus: wie heeft jouw stem gekregen??

Bericht door Petrus »

Vandag dus de Statenverkiezingen............(en dus ook je invloed op de 1e Kamer-samenstelling).................

Als je gestemd hebt, welke partij heeft jouw stem gekregen?

Staat jouw keuze niet in het rijtje, wil je dan aangeven welke partij het dan geworden is???????
Lassie

Bericht door Lassie »

k ben nog steeds aan het zoeken naar m'n stemkaart..... maar komt vast goed..... :wink: :mrgreen:
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Petrus heeft voor mij gestemd, en dat zal hij zeker gedaan hebben zoals ik hem vroeg: de SGP en dan nr. 9 op de lijst, dhr. van van Vreeswijk. Zelf zal hij SP gestemd hebben, dat kan niet missen.
Petrus

Bericht door Petrus »

Tamarinde schreef:Petrus heeft voor mij gestemd, en dat zal hij zeker gedaan hebben zoals ik hem vroeg: de SGP en dan nr. 9 op de lijst, dhr. van van Vreeswijk. Zelf zal hij SP gestemd hebben, dat kan niet missen.
Idd Tamarinde...............voor jou van Vreeswijk van de SGP gestemd, en ik op Anky.............de nr 1 van de SP in Gelderland.

we zullen vanavond wel merken wat de gevolgen zullen zijn voor het kabinet mbt de zetelverdeling in de senaat: krijgen ze zwaar weer of valt de schade mee........................................ :?:
Marnix

Bericht door Marnix »

Anky van Grunsven? :D

Ik CU.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Kabouter Plop. 8)
Unionist

Bericht door Unionist »

Tamarinde schreef:Petrus heeft voor mij gestemd, en dat zal hij zeker gedaan hebben zoals ik hem vroeg: de SGP en dan nr. 9 op de lijst, dhr. van van Vreeswijk. Zelf zal hij SP gestemd hebben, dat kan niet missen.
Heb je iets met Bert van Vreeswijk? Ik ken hem heel goed van toen ik nog actief in de Scherpenzeelse SGP was.

Ik heb op nr. 23 gestemd van de ChristenUnie-lijst: onze wethouder Paul Blokhuis.
Lassie

Bericht door Lassie »

k kan nergens m'n stemkaart vinden..... en k moet zo weg. dus.. helaas mijn stem hebben ze niet. :oops:
Petrus

Bericht door Petrus »

Lassie schreef:k kan nergens m'n stemkaart vinden..... en k moet zo weg. dus.. helaas mijn stem hebben ze niet. :oops:
10-werf FOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :? :? :?
Adorote

Bericht door Adorote »

Petrus schreef:
Lassie schreef:k kan nergens m'n stemkaart vinden..... en k moet zo weg. dus.. helaas mijn stem hebben ze niet. :oops:
10-werf FOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :? :? :?

Niet foei maar de kwarwats voor deze dame. 8) :roll: :wink:
jvdg

Bericht door jvdg »

Fijne burger ben jij zeg........ :cry: :cry:

Daar kun je lekker een democratie op bouwen :shock: :shock:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Nou, nu is het wel duidelijk.
Adorote

Bericht door Adorote »

Kaw schreef:Nou, nu is het wel duidelijk.
Inderdaad het is zeer duidelijk dat zij de karwats moet krijgen voor de slordigheid. Lassie dus. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Lassie

Bericht door Lassie »

Ik maak mij liever druk om m'n bekering dan het politieke gebeuren waar ik geen hol van snap en zomaar stem.
Daphne

Bericht door Daphne »

Petrus... jij was toch lid van de sgp?! :? :?:
Plaats reactie