Vandaag dus: wie heeft jouw stem gekregen??
Vandaag dus: wie heeft jouw stem gekregen??
Vandag dus de Statenverkiezingen............(en dus ook je invloed op de 1e Kamer-samenstelling).................
Als je gestemd hebt, welke partij heeft jouw stem gekregen?
Staat jouw keuze niet in het rijtje, wil je dan aangeven welke partij het dan geworden is???????
Als je gestemd hebt, welke partij heeft jouw stem gekregen?
Staat jouw keuze niet in het rijtje, wil je dan aangeven welke partij het dan geworden is???????
Idd Tamarinde...............voor jou van Vreeswijk van de SGP gestemd, en ik op Anky.............de nr 1 van de SP in Gelderland.Tamarinde schreef:Petrus heeft voor mij gestemd, en dat zal hij zeker gedaan hebben zoals ik hem vroeg: de SGP en dan nr. 9 op de lijst, dhr. van van Vreeswijk. Zelf zal hij SP gestemd hebben, dat kan niet missen.
we zullen vanavond wel merken wat de gevolgen zullen zijn voor het kabinet mbt de zetelverdeling in de senaat: krijgen ze zwaar weer of valt de schade mee........................................

Heb je iets met Bert van Vreeswijk? Ik ken hem heel goed van toen ik nog actief in de Scherpenzeelse SGP was.Tamarinde schreef:Petrus heeft voor mij gestemd, en dat zal hij zeker gedaan hebben zoals ik hem vroeg: de SGP en dan nr. 9 op de lijst, dhr. van van Vreeswijk. Zelf zal hij SP gestemd hebben, dat kan niet missen.
Ik heb op nr. 23 gestemd van de ChristenUnie-lijst: onze wethouder Paul Blokhuis.