Wegwijs 2007
- jakobmarin
Wegwijs 2007
Wat vinden we van de Wegwijs 2007?
- J.C. Philpot
Een heerlijk verantwoord dagje uit. Lekker geld uitgeven bij eigen soort mensen, met Noortje Middelkoop of het Urker Mannenkoor als achtergrondmuziek. 
Laatst gewijzigd door J.C. Philpot op 19 feb 2007, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Geestelijke muziek te misbruiken als achtergrondmuziek.Petrus schreef:Wat is het principiële dan wel????jan03 schreef:Één van de redenen waarom ik er principieel op tegen ben.J.C. Philpot schreef: Noortje Middelkoop of het Urker Mannenkoor als achtergrondmuziek.
En verder daarbij het creëren van een niet goed te omschrijven sfeertje van ons-kent-ons om op die manier de verkoop te stimuleren.
Daar kan ik me wel bij voorstellen, dat je het zo ziet.jan03 schreef:Geestelijke muziek te misbruiken als achtergrondmuziek.Petrus schreef:Wat is het principiële dan wel????jan03 schreef:Één van de redenen waarom ik er principieel op tegen ben.J.C. Philpot schreef: Noortje Middelkoop of het Urker Mannenkoor als achtergrondmuziek.
En verder daarbij het creëren van een niet goed te omschrijven sfeertje van ons-kent-ons om op die manier de verkoop te stimuleren.