Toen een man uit Frankfurt afgelopen donderdag thuiskwam kon hij zijn ogen niet geloven. Iemand had de muren van zijn appartement geverfd. Gelukkig was er niets van waarde verdwenen.
In plaats van 'Even Apeldoorn bellen' belde hij de politie. Die geloofde niet in kabouters en elfjes en ging op onderzoek naar keiharde bewijzen.
Op de keukentafel vonden de agenten de rekening van een schilder voor de klus ...gericht aan de buurman. Blijkbaar had de conciërge de verkeerde sleutel gegeven. De schilder heeft ook niets in de gaten gehad. Misschien toch te veel schadelijke verfdampen geïnhaleerd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bron: NOS Teletekst pagina 413
Humor in Duitsland (het kan dus!)
Re: Humor in Duitsland (het kan dus!)
HUMORJosephus schreef:Toen een man uit Frankfurt afgelopen donderdag thuiskwam kon hij zijn ogen niet geloven. Iemand had de muren van zijn appartement geverfd. Gelukkig was er niets van waarde verdwenen.
In plaats van 'Even Apeldoorn bellen' belde hij de politie. Die geloofde niet in kabouters en elfjes en ging op onderzoek naar keiharde bewijzen.
Op de keukentafel vonden de agenten de rekening van een schilder voor de klus ...gericht aan de buurman. Blijkbaar had de conciërge de verkeerde sleutel gegeven. De schilder heeft ook niets in de gaten gehad. Misschien toch te veel schadelijke verfdampen geïnhaleerd.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Bron: NOS Teletekst pagina 413

Kan alleen al om het verhaal in janken uit barsten.

Ik vind het reuze humor... zolang ik het verhaal alleen maar hoef te lezen en niet life mee te maken.
HUMOR![]()
![]()
![]()
Kan alleen al om het verhaal in janken uit barsten.:
(of is dat een vorm van leedvermaak?
-
Nou, dit ligt er maar net aan. Als de schilder een mooi kleurtje gebruikt én de rekening zelf betaald, dan heb ik er geen problemen mee hoor als m'n huis veranderd wordt.myster schreef: Ik vind het reuze humor... zolang ik het verhaal alleen maar hoef te lezen en niet life mee te maken.
(of is dat een vorm van leedvermaak?)
Het je een soort 'surprise' effect. Leuk toch!

Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
-
Nou, dat zou ook niets voor mij zijn hoor. Denk je rustig thuis te komen uit je werk. Zit er een of andere nietsnut op jou bank in jouw huis. Tja.. sleutel gehaald bij de concierge.Ma Vis schreef:
Maar ik moet wel zeggen dat ik nooit het idee heb begrepen van appartementen met conciërges die sleutels beheren.
Dat zou nou helemaal niets voor mij zijn. Veel te wantrouwig voor.
Of nog erger: Ligt tie in je bed te slapen.....
Dat soort ideeën krijg ik daarvan. Brrr....
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster