Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)
Wat is jouw lievelingsdier? (niet voor dierenhaters)
Iedereen die ook maar énige liefde voor dieren kent, wat dat ook voor soort moge zijn, heeft een lievelingsdier die men ook wel "wilde diëren" noemt.
De één heeft een kat thuis, maar is helemaal wég van bijvoorbeeld beren.
Heb je een huisdier, of, zo niet, zijn er dan dieren die aan de term "lievelingsdier" voldoen?
Wij hebben een hele maffe hond thuis (Lady) die álles voor me betekent, maar mijn absolute lievelingsdier is de Tijger.
De één heeft een kat thuis, maar is helemaal wég van bijvoorbeeld beren.
Heb je een huisdier, of, zo niet, zijn er dan dieren die aan de term "lievelingsdier" voldoen?
Wij hebben een hele maffe hond thuis (Lady) die álles voor me betekent, maar mijn absolute lievelingsdier is de Tijger.
- Oude-Waarheid
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:plebe schreef:Wat een knoepert van een cavia, Petrus!
dit schepsel heeft zich getooid met de soortnaam HOND, en is een product van een buitenechtelijke relatie van een Maltezer Leeuwtje en een langharige Teckel...................wie de vader danwel de moeder is, is ons volstrekt onduidelijk..................
Ik had ook zo'n onbestemd heerlijk mormel.Petrus schreef::mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:plebe schreef:Wat een knoepert van een cavia, Petrus!
dit schepsel heeft zich getooid met de soortnaam HOND, en is een product van een buitenechtelijke relatie van een Maltezer Leeuwtje en een langharige Teckel...................wie de vader danwel de moeder is, is ons volstrekt onduidelijk..................
Moeder was een fox-terrier en de vader was een zeeman.... :|
:roll:
't Beestje is nu twee jaar dood, maar we missen hem nog altijd.