Bikini ook geschikt voor refo's?
in een zwempak zit ook een kruis. (dat was het argument van bepaalde mensen: dus de kinderen mochten: geen broek dragen en niet zwemmen).dré schreef:welk hoofdstuk bedoel je??Kaw schreef:Maar als je nu het hoofdstuk zou verwijderen? Zou je dan een reformatorisch vriendelijke zwempak hebben?
en 't blijft natuurlijk wel een lange broek :shock: , dat kan toch niet:
Ja idd...Mister schreef:Overeenkomst met een pyama is wel treffend...
Heb ze in Tunesie ook in de winkels zien hangen... Sterker nog... we hebben zelfs een vrouw geobserveerd die met lange jurk (zware stof zo leek het) en hoofddoek in de zee rondspartelde... De vrouw was panisch met haar hoofddoek en voelde keer op keer op keer op keer of deze nog goed zat.... Was bijzonder en bizar om te zien. Kreeg er een treurig en speciaal gevoel bij. Ondanks dat t er vreemd uit zag, gunde ik deze vrouw zo ontzettend dat ze genoot (en dat deed ze zichtbaar), ze spartelde, voelde, liep, zwom! Dit beeld staat me nog helder voor ogen en zal dit nog lang herinneren. Ondanks de ondergeschoven (onderdrukte?) rol van de vrouw pikte ze dit voor haar heerlijke moment toch even mee!
Onze ´gids´ daar noemde op de eerste dag dat Tunesië zo´n vrij land was... als je met christenen verder praat merk je al gauw dat dit niet het geval is. Zo ook niet naar de Tunesische vrouw toe...
Gabrielle schreef:
mmmmm, toch niet zo gek, zie je die vetrolletjes ook niet zo, en die blubberbuik
by the way, ik vind een "bekiekmie" wel discutabel voor christenen.
Dit is geen badkleding ; dit is kleding voor een vrouw in de gevangenis.
Laat de vrouw een gewoon badpak dragen of bikini; en voor je lichaam hoef men zich niet te schamen.
- J.C. Philpot