Martien van der Zwan nieuwe dirigent Filomusica

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Josephus
Berichten: 2935
Lid geworden op: 04 dec 2006, 16:28
Locatie: Randstad

Bericht door Josephus »

Dat is vast een felicitatie waard.

Ik ken de beste man eigenlijk niet, aan zijn docenten zal het in ieder geval niet gelegen hebben...
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

We zijn wel blij met hem.
Gebruikersavatar
Klomp
Berichten: 259
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:28
Locatie: Drenthe

Bericht door Klomp »

Wel een vreemd logo trouwens. Of nee beter gezegd het 2e logo, wat boven het menu op de website staat. .Als je die sleutel mee wilt lezen (zonder staat er ilomusica) zou ik er eerder Gilomusica van maken.
Want ik zie er nu niet direct een f in.

Aangezien ik geen notenwonder ben, heb ik voor de zekerheid wikipedia er op nagelezen . Er staat zelfs bij dat die sleutel een gestileerde letter G is.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16756
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Bericht door Hendrikus »

Klomp schreef:Wel een vreemd logo trouwens. Of nee beter gezegd het 2e logo, wat boven het menu op de website staat. .Als je die sleutel mee wilt lezen (zonder staat er ilomusica) zou ik er eerder Gilomusica van maken.
Want ik zie er nu niet direct een f in.

Aangezien ik geen notenwonder ben, heb ik voor de zekerheid wikipedia er op nagelezen . Er staat zelfs bij dat die sleutel een gestileerde letter G is.
Maar ze noemen die sleutel ook wel vioolsleutel, en omdat een v een korte f is, kun je ook zeggen dat het een fioolsleutel is, en dus kun je gilomusica ook lezen als vilomusica en dus ook als filomusica :mrgreen:
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23872
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Bericht door refo »

Maar er staat: gsleutelilomusica.
Of gewoon ilomusica met een g-sleutel ervoor.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Klomp schreef:Wel een vreemd logo trouwens. Of nee beter gezegd het 2e logo, wat boven het menu op de website staat. .Als je die sleutel mee wilt lezen (zonder staat er ilomusica) zou ik er eerder Gilomusica van maken.
Want ik zie er nu niet direct een f in.

Aangezien ik geen notenwonder ben, heb ik voor de zekerheid wikipedia er op nagelezen . Er staat zelfs bij dat die sleutel een gestileerde letter G is.
Weet ik. Het is niet het logo trouwens.
Ik heb overwogen om de f-sleutel te gebruiken (dat zou een gestileerde F zijn), maar dat leest toch niet echt geweldig. Misschien maak ik er maar een gewone F van.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

refo schreef:Maar er staat: gsleutelilomusica.
Of gewoon ilomusica met een g-sleutel ervoor.
Jaja. Ik heb geen rekening gehouden met mensen met te weinig fantasie. Ik heb gewoon de vrijheid genomen op de G-sleutel op te vatten als een gestileerde f. Tenslotte lijkt de g-sleutel tegenwoordig meer op een f dan op een g. Toch?
Plaats reactie