Dhr. Nijhof
Dhr. Nijhof
Beste vrienden,
Ik ben op zoek naar recente preken van Dhr. Nijhof uit Urk. Wie kan mij hier aan helpen????
Ik ben op zoek naar recente preken van Dhr. Nijhof uit Urk. Wie kan mij hier aan helpen????
Kijk maar, bij Van Leeuwen kun je van alles verwachten :-)Mister schreef::shock: :shock:Gian schreef: Wel hebben ze een bandje van Thomas Boston.
Explain, please...
Ook Philpot en Rijle zijn er ;-)Hendrikus schreef:Kijk maar, bij Van Leeuwen kun je van alles verwachten :-)Mister schreef::shock: :shock:Gian schreef: Wel hebben ze een bandje van Thomas Boston.
Explain, please...
- sweelinck 25
Volgens mij kun je via bureau@hersteldhervormdekerk.nl wel aan de adresgegevens van dhr. Klok komen. Het beste adres om aan preken te komen, lijkt me namelijk nog altijd degene die de preek heeft gehouden.sweelinck 25 schreef:Ik wil er geen apart topic voor openen en omdat er hier ook naar preken wordt gevraagd:
Ik ben opzoek naar preken van Kand. C.M. Klok uit Katwijk aan Zee.
Wie kan mij hier aan helpen?
Anders kun je proberen uit te vogelen waar hij heeft gepreekt en kun je wellicht vervolgens via http://www.kerkomroep.nl de bewuste dienst downloaden.
Laatst gewijzigd door Josephus op 04 jan 2007, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Dhr. Nijhof
Als je degene uit dit artikel bedoelt, vrees ik dat je naar recente preken lang zult moeten zoeken... :|philips schreef:Beste vrienden,
kom, daar is al een discussie over geweest.Josephus schreef:Als je degene uit dit artikel bedoelt, vrees ik dat je naar recente preken lang zult moeten zoeken... :|philips schreef:Beste vrienden,
Daarom, laten we voorzichtig zijn.Lassie schreef:kom, daar is al een discussie over geweest.Josephus schreef:Als je degene uit dit artikel bedoelt, vrees ik dat je naar recente preken lang zult moeten zoeken... :|philips schreef:Beste vrienden,
Géén discussie over personen ;-)
Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...Lassie schreef:kom, daar is al een discussie over geweest.Josephus schreef:Als je degene uit dit artikel bedoelt, vrees ik dat je naar recente preken lang zult moeten zoeken... :|philips schreef:Beste vrienden,

zou het zinvol geweest zijn dan??Josephus schreef:Oké, die heb ik dan gemist. Mijn hulpvaardigheid is dus zinloos geweest...Lassie schreef:kom, daar is al een discussie over geweest.Josephus schreef:Als je degene uit dit artikel bedoelt, vrees ik dat je naar recente preken lang zult moeten zoeken... :|philips schreef:Beste vrienden,
Ik ben op zoek naar recente preken van Dhr. Nijhof uit Urk. Wie kan mij hier aan helpen????:
: