Wij staken voor de komende 3 jaar (in ieder geval) ons wild 5-december geraas..........................jvdg schreef:'n Heerlijk avondje toegewenst!memento schreef:Mijn vrouw en ik vertrekken zo dadelijk naar mijn ouders, om daar pakjesavond te vieren.
Komen er bij pakjesavonden ook makkers die hun wild geraas staken voor?
bij ons hier in Canada doen we alleen iets bij de kinderen in de klomp.Mister schreef:Tja, hoorde van de week nog: wij vieren absoluut geen Sinterklaas!!! We doen wel aan pakjes avond... :shock:
Duidelijk ja...
ideaal, als het daar niet in past staat het toch maar in de weg . . .Bert Mulder schreef:bij ons hier in Canada doen we alleen iets bij de kinderen in de klomp.Mister schreef:Tja, hoorde van de week nog: wij vieren absoluut geen Sinterklaas!!! We doen wel aan pakjes avond... :shock:
Duidelijk ja...
Hoezo dat?Petrus schreef:Wij staken voor de komende 3 jaar (in ieder geval) ons wild 5-december geraas..........................jvdg schreef:'n Heerlijk avondje toegewenst!memento schreef:Mijn vrouw en ik vertrekken zo dadelijk naar mijn ouders, om daar pakjesavond te vieren.
Komen er bij pakjesavonden ook makkers die hun wild geraas staken voor?:
Ach ja, dat heeft zo zijn redenen ......................Daphne schreef:Hoezo dat?Petrus schreef:Wij staken voor de komende 3 jaar (in ieder geval) ons wild 5-december geraas..........................jvdg schreef:'n Heerlijk avondje toegewenst!memento schreef:Mijn vrouw en ik vertrekken zo dadelijk naar mijn ouders, om daar pakjesavond te vieren.
Vertel es.... (anders had je geen voorzet moeten gevenPetrus schreef:Ach ja, dat heeft zo zijn redenen ......................Daphne schreef:Hoezo dat?Petrus schreef:Wij staken voor de komende 3 jaar (in ieder geval) ons wild 5-december geraas..........................jvdg schreef: 'n Heerlijk avondje toegewenst!