Gezien hatelijke persoonlijke berichten die ik hier ontvang, zoals het bericht hierboven, zal ik toch van dit Forum af moeten stappen.Hoi Bert,
Ik kom erachter dat je de dwaalleer van de gergeminned aanhangt.
Ik weet niet of je Christus ooit als jou Verlosser hebt mogen zien, maar weet wel dat je leer niet overeen kan stemmen met je het geloof. Het is nogal wat om liefde van God te veranderen in haat.
Mocht je niet gelovig zijn vraag ik je afstand te nemen met je theologie. Dat is dan immers niet meer dan een verstandskwestie.
Gr
Gian
En dat ik persoonlijk aangevallen word kan me niets schelen. Maar dat Christus, Zijn Woord en Zijn kerk aangevallen wordt, en over mensen eeuwige staat geoordeeld wordt, dat is met te veel.
Ik kan van mijzelf zeggen, met Job: "Ik weet dat mijn Verlosser leeft."
Als iemand hier mij persoonlijk wil adresseren, ik ben te vinden op gmulder@telus.net.
Voor mijn broeders en zusters in Christus op dit forum: Dat jullie allen de Vrede mogen genieten, die alle verstand te boven gaat. En die Enige Troost mogen bezitten.
Voor de moderators: Hartelijk bedankt door mij in het verleden ruimte te geven om proberen mensen in Nederland tot een ruimer begrip van de Waarheid te brengen. Neem aub mijn login weg, om mij voor mijzelf te beschermen.
Ga met God!
Sola gratia
Sola fide
Sola Scriptura
Sola Christus
Sola Deo Gloria!