Agentes willen met rok de straat op

Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

http://www.nu.nl/news/886552/14/Agentes ... at_op.html

Uitgegeven: 15 november 2006 09:32
AMSTERDAM - Agentes vinden de nieuwe politierok zo mooi dat ze hem op straat willen dragen. De rok is bedoeld om alleen bij officiële plechtigheden te dragen, maar bij politievakbonden druppelen steeds meer verzoeken binnen om de rok ook op de straat aan te doen.

De politietop is daar minder blij mee, zegt woordvoerder Cees den Bakker van de Raad van Hoofdcommissarissen woensdag. "Een rok is lastig als je tijdens een actie onverwacht rare capriolen moet uithalen."

Knuppelzakje

Bovendien is er nog een probleem: omdat de rok bedoeld is voor recepties, heeft de rok geen 'knuppelzakje' waarin agentes een wapenstok kunnen dragen. Als de politievrouwen de rok tijdens straatwerk willen dragen, moeten duizenden rokken worden aangepast.

Minister van Binnenlandse Zaken Johan Remkes (VVD) gaat in december met de vakbonden en korpschefs praten. Hij is de onrust over het nieuwe politieuniform meer dan beu. Een paar maanden geleden klaagden tientallen vrouwelijke agenten over nieuwe politieblouses die zouden doorschijnen. De agentes zagen zich genoodzaakt om nieuwe, verhullende bh's aan te schaffen.
Nederland reformatoriseerd in hoog tempo ;)
Ariene

Bericht door Ariene »

Straks moeten wij nog in broek de straat op om niet wereldgelijkvormig te zijn :P
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
jvdg

Bericht door jvdg »

Remkes is het beu.

Je zou d'er toch vrouwonvriendelijk van worden!

Krijgen we ook nog discussie over de roklengte? :o :D :mrgreen:
plebe

Bericht door plebe »

de vele lachende emoticans onderschrijven maar weer eens de absurditeit van de in de refosubcultuur geldende kledingregels.
Gelooft het evangelie en bekeert u !
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

plebe schreef:de vele lachende emoticans onderschrijven maar weer eens de absurditeit van de in de refosubcultuur geldende kledingregels.
sst, zulke dingen moet je niet hardop zeggen 8)
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

't Scheelt dat het niet hardop gezegd werd maar getikt. :wink:
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

Tamarinde schreef:'t Scheelt dat het niet hardop gezegd werd maar getikt. :wink:
LIjkt me wel gek dat 'refo' vrouwen politie agenten zijn.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Tamarinde

Bericht door Tamarinde »

Bert Mulder schreef:
Tamarinde schreef:'t Scheelt dat het niet hardop gezegd werd maar getikt. :wink:
k vraag me ook wel degelijk af óf er wel refovrouwen politie agentes zijn, maar ja in Nederland is tegenwoordig niets meer te gek.
geledu

Bericht door geledu »

plebe schreef:de vele lachende emoticans onderschrijven maar weer eens de absurditeit van de in de refosubcultuur geldende kledingregels.

Er zijn er welgeteld 3 die met emoticons hebben gereageerd.
En dan is het nog maar de vraag of ze de door jou genoemde : "absurde kledingregels van de refosubcultuur" hiermee bekritiseren.

Ik haal dat niet uit de reactie's.

Jammer weer zo'n (ik zou bijna zeggen "absurde") reactie...
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Bert Mulder schreef:
ja, ze moeten stil zijn in de de gemeente. :mrgreen:
ondertussen meppen ze een man met een knuppel....
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Miscanthus schreef:ja, ze moeten stil zijn in de de gemeente. :mrgreen:
ondertussen meppen ze een man met een knuppel....
vandaag weer zo'n mooie advertentie in het RD (onderaan 24)
[font=Times New Roman]Vrouwen, blijft thuis! [/font]
Marnix

Bericht door Marnix »

geledu schreef:

Er zijn er welgeteld 3 die met emoticons hebben gereageerd.
En dan is het nog maar de vraag of ze de door jou genoemde : "absurde kledingregels van de refosubcultuur" hiermee bekritiseren.

Ik haal dat niet uit de reactie's.

Jammer weer zo'n (ik zou bijna zeggen "absurde") reactie...
hehe... is dat een sollicitatie om dat dan wel openlijk te gaan doen? Hmm laat ik maar geen knuppel in het hoenderhoek gooien :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Adorote

Bericht door Adorote »

Een koket kort kokerokje voor de politievrouw zal de orde op straat bevorderen :lol: :idea:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Adorote schreef:Een koket kort kokerokje voor de politievrouw zal de orde op straat bevorderen :lol: :idea:
cokerokje, bedoel je?
Adorote

Bericht door Adorote »

Tiberius schreef:
Adorote schreef:Een koket kort kokerokje voor de politievrouw zal de orde op straat bevorderen :lol: :idea:
cokerokje, bedoel je?
Niet zeuren Tiberius het is KOKER altijd met een K!!!!!!!!!
Plaats reactie